همراه بانک ایران زمین رونمایی شد – اخبار مالی

همراه بانک ایران زمین رونمایی شد

101
0
اشتراک گذاری :
همراه بانک ایران زمین

اخبار مالی-همراه بانک بانک ایران زمین امروز در مراسمی با حضور دکتر دیوادری ریس پژوهشکده پولی و بانکی و پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین رونمایی شد.

عبدالمجید پورسعید در این مراسم با اشاره به قابلیت های همراه بانک ایران زمین گفت : این محصول در راستای طرح تحول دیجیتال بانک ایران زمین طراحی شده است.  وی مهمترین ویژگی این محصول را طراحی آن بر اساس خواست مشتریان و دریافت نقطه نظر آنها عنوان کرد.

مدیرعامل بانک ایران زمین انتقال از کارت، انتقال از سپرده، خدمات مرتبط با چک انتقال مستمر و … را از جمله خدمات این محصول جدید عنوان کرد.

پورسعید ادامه داد: محصولی که امروز رونمایی شد در حقیقت یک پلتفرم است که می توان تمامی خدمات را در سایر محصولات نیز بر روی آن پیاده کرد.

علی دیواندری ریبس پژوهشکده پولی و بانکی نیز در این مراسم با اشاره به سن پایین کارشناسانی که این محصول را طراحی و اجرا کرده اند، افزود: اعتماد به قشر جوان و نخبه از جمله اقداماتی است که بانک‌ها باید نسبت به آن توجه کافی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد که بیشتر استارتآپ ها در کشور توسط جوانان اجرا می شود و نظام بانکی نیز برای استفاده از فناوری های نوین می تواند به جوانان اعتماد کند.

فرهاد اینالوئی معاون فن‌آوری اطلاعات این بانک در خصوص مفهوم تجربه مشتری در بانکداری دیجیتال (Customer eXperience)  در مراسم رو نمایی از سامانه موبایلی بنک ایران زمین اظهار داشت: موضوعی که در تحول دیجیتال، بانک ها را درگیر خود می‌کند تجربه‌ای است که مشتری  در نتیجه تعامل با بانک و کیفیت خدمات و محصولاتی که از بانک‌ها دریافت میکند بدست می آورد.

وی افزود: تجربه مشتری ( (CXنقش تعیین کننده ای در وفاداری مشتری به بانک و توصیه به استفاده از خدمات و محصولات بانک به دوستان و اطرافیان او دارد.

اینالوئی مشتری را در بانکداری دیجیتال محور توجه بانک دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال فعالیت‌های مشتری شامل تراکنش‌های بانکی ، موضوعات مورد علاقه ، سلایق، میزان رضایتمندی از خدمات بانکی و از طریق استفاده از کانال های مختلف و ابزارهای دیجیتال رصد می شود و پس از تحلیل فعالیت ها ، پیشنهادات و محصولات متناسب با نیاز مشتری به وی ارائه می گردد.در همین راستا ،روش های بهبود ارتباط مشتری با بانک مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون فن‌‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در پایان با اشاره به تفاوت بین تجربه مشتری (CX) و تجربه کاربر(UX) گفت:  بیشتر تمرکز و فعالیت ها در حوزه ی تجربه کاربری روی مسائل فناوری است در صورتیکه در حوزه ی تجربه مشتری تمرکز بر روی رفتار و سبک زندگی مشتری و از جنس بازاریابی و افزایش رضایتمندی و وفاداری است.

اشتراک گذاری :

پاسخ دهید