فاینکس می تواند فرصتی برای بازاریابی شرکت ها باشد – اخبار مالی

فاینکس می تواند فرصتی برای بازاریابی شرکت ها باشد

69
0
اشتراک گذاری :
فاینکس می تواند فرصتی برای بازاریابی شرکت ها باشد

اخبار مالی-مدیرعامل شرکت بیمه تعاون معتقد است که نمایشگاه بورس، بانک و بیمه می تواند فرصت مناسبی برای بازاریابی و مارکتینگ برای شرکت کنندگان باشد.

یونس مظلومی در گفت و گوبا شبکه اخبار مالی درباره فاینکس گفت: از ظرفیت ها و پتانسیل این نمایشگاه باید به خوبی استفاده کرد و شرکت کنندگان باید برنامه ریزی درستی جهت دستیابی به بازدهی مناسب از این رویداد داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در کشورهای پیشرفته درنمایشگاه های تخصصی این چنینی تمام غرفه ها در طول مدت نمایشگاه برنامه مشخصی داشته و مهمانان ویژه ای دعوت می کنند و در تمام طول برگزاری نمایشگاه از فرصت به وجود آمده برای معرفی خود و بازاریابی استفاده می کنند. در ایران هم باید برنامه ریزی ها به این سمت رفته تا بتوان به نتیجه خوبی از برگزاری این نمایشگاه به دست آورد.

مظلومی درباره رابطه متقابل بازار سرمایه و صنعت بیمه کشور گفت: صنعت بیمه و بورس مزایای متقابلی برای هم دارند. به طوری که شرکتهای بیمه طبق آیین نامه ۶۰ اجازه دارند در بازار سهام سرمایه گذاری کنند و از طرفی سهام شرکت های بیمه نیز در بورس مورد معامله قرار می گیرد. بدین ترتیب شرکت های بیمه هم به نوعی سرمایه گذار در بورس محسوب می شوند و هم جزو شرکتهای سرمایه پذیر بوده و سهام آن ها خرید و فروش می شود.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در ادامه افزود: از آن جایی که در شرکت های بیمه فاصله ای میان فروش بیمه نامه و پرداخت خسارت وجود دارد، رسوب سرمایه ایجاد می شود و بازار سرمایه مکان مناسبی برای سرمایه گذاری این پول به حساب می آید و شرکت های بیمه می توانند از این فرصت برای سودآوری استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: در واقع شرکت های بیمه می توانند از طریق سرمایه گذاری در بازار سرمایه تلاش کنند تا زیان ناشی از عملیات بیمه گری را جبران کرده و با این کار اهداف خود را پوشش دهند./ اخبار مالی

اشتراک گذاری :

پاسخ دهید