استارت آپی برای سهولت دستیابی به خدمات بیمه – اخبار مالی

استارت آپی برای سهولت دستیابی به خدمات بیمه

69
0
اشتراک گذاری :
استارت آپی برای سهولت دستیابی به خدمات بیمه

اخبار مالی-این روزها بازار استارت آپ ها داغ است و در بسیاری از رشته های اقتصادی و مالی فعالیت های استارت آپی شکل گرفته، صنعت بیمه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در این مسیر گام برداشته است و شاهد ظهور استارت آپ های بیمه ای نیز هستیم.

هشتک بیمه (#بیمه) یکی از استارت آپ های بیمه ای است که پیوند صنعت بیمه با تکنولوژی روز را به خوبی نشان می‌دهد؛ علیرضا عقیلی مدیرعامل و بنیان‌گذار هشتگ بیمه(#بیمه) درباره چگونگی شکل گیری این ایده می گوید: بهمن ماه ۹۵ بود،که جرقه فعالیت در حوزه بیمه زده شد. از مشکلاتی که برای خرید بیمه نامه مشاهده می شد به این ایده رسیدیم که برای سهولت دستیابی به خدمات بیمه شرایط بهتری ایجاد کنیم.

وی درباره هدف از ایجاد این استارت آپ که به ارائه خدمات بیمه ای می پردازد، گفت:رسالت ما آگاهی، شفافیت و انعطاف‌پذیری در صنعت بیمه است. پس هشتگ بیمه را انتخاب کردیم چون هشتگ نشانه شفافیت، آگاهی و جستجوو مفهوم ایده و کار ماست. تولد هشتگ بیمه یک اتفاق جذاب برای صنعت بیمه خواهد بود.

عقیلی همچنین اعلام کرد:تیم هشتگ بیمه سعی دارد آگاهی، شفافیت، انعطاف‌پذیری را در صنعت بیمه بیش از بیش ایجاد کند. با این که می دانیم که کاری بس سخت رو پیش رو داریم اما انرژی و سخت‌کوشی و یکدلی هشتگ بیمه  آنقدر زیاد است که برای رسید به هدف خود از هیچ تلاشی دست نمی کشد. ما تلاش می کنیم تا به مردم اطلاع دهیم که بیمه چه خدمت خوبی برای هر انسانی است،

وی درباره آینده فعالیت این استارت آپ گفت: چشم‌انداز و هدف هشتگ بیمه در ۵ سال آینده این است که یکی از بازیگران اصلی در ارائه خدمات و فروش بیمه در کشور باشد.

به گفته ی عقیلی استارتاپ مسیر خوبی برای زود پول‌دار شدن نیست. پس اگر کسی در پی رسیدن به موفقیت در زمان کم باشد، این مسیر، مناسب نخواهد بود. بریا رسیدن به اهداف بلند مدت باید تلاش کرد و تجربه اندوخت. در واقع موفقیت یک استارت آپ در گرو این است که با استفاده از نظرات و پیشنهادات استفاده کنندگان از یک خدمت خاص برای ایده خود برنامه ریزی کرده و نقص های موجود در یک صنعت را با خدمات استارت آپی مرتفع کرد.

اشتراک گذاری :

پاسخ دهید