آخرین مطالب

راه اندازی واحد خدمات آنلاین روی میز بیمه معلم بیمه

راه اندازی واحد خدمات آنلاین روی میز بیمه معلم

  بزرگنمایی:

اخبار مالی- تحقق اهداف بیمه معلم در قالب طراحی و تدوین یکی از منسجم ترین اسناد استراتژیک سازمانی میسر شده است، سندی که با تدوین راهبردهای عملیاتی ، نیل به اهداف در افق 1400 را میسر کرده است.

کاوه قاضی، معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم که نقش قابل توجهی در تدوین سند استراتژیک سازمانی داشته، معتقد است ، بدون برنامه ریزی سازمانی و هماهنگی واحدهای مختلف، به ثمر رسیدن اهداف با خلل مواجه می شود در این راستا این معاونت طی سالهای اخیر با ایجاد کمیته و واحدهای مربوطه تلاش کرده تا در جهت تحقق برنامه های بیمه معلم میان واحدها و معاونتهای مختلف یک صدائی و هارمونی ایجاد کند.

واحد مناقصات، واحد خدمات انلاین، حوزه طرح های ویژه و ... از جمله حوزه های کاری جدید این معاونت محسوب می شود.

معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم ، با اشاره به ترکیب سبد پرتفوی بیمه معلم عنوان داشت: سبد پرتفوی شرکت بیمه معلم مشتمل بر حدود 50 درصد پرتفوی سهامداری و 50 درصد پرتفوی خارج از سهامداری است که عمدتا پرتفوی های خرد را شامل می شود و برای توسعه پرتفوی کلان با ایجاد واحد مناقصات در شرکت اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه بدون شک پرتفوی های کلان دارای تهدیدها و فرصتهای خاص خود هستند، گفت:  بخشی که در معاونت طرح و توسعه  باید به آن بیشتر توجه می‌شد، پرتفوی های کلان بود چرا که  از این طریق به یکباره حجم زیادی پرتفوی وارد مجموعه شرکت می شود که این حجم قابل ملاحظه از پرتفوی بدون تردید تهدیدها و مزایایی را ایجاد می‌کند از جمله تهدیدها این است که ممکن است در صورت عدم ارائه خدمات مطلوب ماندگاری پرتفوهای کلان ناپایدار باشد و منجر به افت عملکرد در سالهای آتی گردد، البته یک سری مزایا هم دارد و اینکه ممکن است رشد عملکردی مطلوبی را از لحاظ حجم پرتفوی برای شرکت بهمراه داشته باشد.

معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم از ساماندهی و ایجاد  واحد مناقصات در بیمه معلم ذیل معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار خبر داد و گفت : این واحد، مناقصاتی را که در سطح کشور وجود دارد؛ تحلیل می کند تا شرکت بیمه معلم به واسطه این ارزیابی ها  در مناقصات حضور پررنگ تری داشته باشد در این راستا طی 8 ماهه سال جاری تلاش شده در مناقصات حضور فعال داشته باشیم و در حال حاضر در عمده مناقصات با نرخ کارشناسی شرکت می‌کنیم. و نتیجه این اقدامات، افزایش رشد 2 برابری را در مناقصات نسبت به سال قبل تجربه کردیم.

کاوه قاضی در تشریح دیگر دستاوردهای واحد معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم از راه اندازی واحد خدمات آنلاین  در این شرکت خبر داد و گفت: این واحد نو پاست و خدماتی همچون: همکاری با استارت آپ ها، فروش بیمه نامه اینترنتی و مرکز تماس 24 ساعته را شامل میشود که به زودی از خدمات این واحد رونمایی می‌شود.

معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم در تشریح دیگر دستاوردهای واحد متبوع خود از راه اندازی پروژه‌ای با عنوان جانشین پروری خبر داد و تصریح کرد: این پروژه از دوسال پیش آغاز شده و تلاش کرده‌ایم با اجرای تستهای مدیریتی استعدادهای آینده را شناسایی و آنها را برای پست مدیریت آماده کنیم.

به گفته کاوه قاضی  از 10 انتصاب اخیر در حوزه مدیریت 8 مورد از افراد داخل شرکت بوده‌ است.

کاوه قاضی با اشاره به ورود بیمه معلم به حوزه نظارت هوشمند در این خصوص تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد بیمه معلم در این حوزه ایجاد «سازوکار ارزیابی عملکرد شرکت به صورت مکانیزه و آنلاین» است، ضمن اینکه یک سیستم ارزیابی عملکرد از مدیریت‌های ستادی به خصوص مدیریت شعب و نمایندگی ها راه اندازی شده است. در این سیستم یک داشبرد در اختیار شعب و کارکنان ستادی قرار دارد که عملکرد شرکت را ارزیابی می‌کنند و تمام شرکت به این سیستم عملکردی متصل هستند.

وی در ادامه به رصد انلاین مشتریان بیمه معلم اشاره کرد و گفت: در حال تهیه  نرم افزاری در حوزه ارتباط با مشتریان هستیم

همچنین سامانه‌های جدیدی در حوزه مشتریان در حال راه اندازی است .

معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم به تشریح رابطه بیمه معلم با استارت اپ ها پرداخت و عنوان داشت: نگاهی که بیمه معلم در این قضیه دارد ارتباط دفتر مرکزی با استارت اپ‌هاست تا در نهایت منجر به سودآوری برای شرکت بیمه، نمایندگان و اینشورتک ها شود. وی تاکید کرد : شرکت بیمه معلم برنامه‌ای برای حذف نمایندگان خود ندارد و قصد دارد یکسری خدمات برای آنها ایجاد کند تا نمایندگان در  بستر الکترونیک  بتوانند به مشتریان خدمت ارئه کنند و در این زمینه برنامه های مختلفی جهت توانمند سازی نمایندگان خود پیاده سازی کرده است.

کاوه قاضی در ادامه درخصوص ساماندهی شبکه فروش در بیمه معلم خاطر نشان ساخت: بیمه معلم در راستای توانمند سازی نمایندگان طرح های تشویقی و حمایتی متعددی  را اجرائی کرده مانند راه اندازی کمیته وام جهت اعطای وام بر مبنای عملکرد نمایندگی‌ها و یا در نظر گرفتن کارمزد علی‌الحساب با شرایط ویژه؛ اما از طرف دیگر توقع داریم نمایندگان اقداماتی در راستای رشد درآمد خود و شرکت انجام دهند در این راستا  اگر نماینده‌ای نتواند به سقف درامدی مد نظر ما برسد اقدام به غربال گری و پالایش آن می‌کنیم.

وی خبر داد : بیمه معلم قصد دارد تعداد نمایندگی های خود را  افزایش دهد که  تلاش می کنیم تا پایان سال به 1500 نماینده در شبکه فروش برسیم.

معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم در ادامه به فعالیتهای این شرکت در حوزه نیاز سنجی مشتریان و تولید محصول پرداخت و گفت: نیازسنجی در دو بخش محصول و کانال‌های فروش دسته بندی انجام می شود، در بخش کانال‌ها، نیاز مشتری خرید راحت تر است و ما فرصت خرید سهل و ساده را برای مشتریان ایجاد کرده ایم. در بعضی مناطق که مشتریان بیشتری حضور دارند دفاتر پیشخوان دولت را راه اندازی کردیم تا از آن طریق بتوانیم بیمه نامه بفروشیم و یا فروش آنلاین را به واسطه راحتی خرید راه اندازی کردیم.

وی افزود: در بحث طرح‌های بیمه، بخشی با عنوان طرح‌های ویژه در بیمه معلم  وجود دارد که کارش تحلیل، رفتارشناسی بازار و طراحی طرح‌های خاص است. از طرح‌های ارائه شده توسط این واحد می توان به  اکسیر، طرح جایگاه داران سوخت یا طرح فیروزه ای اشاره کرد.

معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم یکی دیگر از لایه های برند سازی را توجه به ایفاء تعهدات اجتماعی دانست و به ذکر دستاوردهای بیمه معلم در این زمینه پرداخت و گفت: شرکت بیمه معلم از مقوله "جبران"  یک پله عقب تر ایستاده و  معتقد است با بکارگیری ابزارهای پیشگیری بهتر است اصلا اتفاقی رخ ندهد که نیاز به جبران داشته باشد. بر همین اساس بیمه معلم  با توجه به پوشش بیمه ای دانش آموزان، طرحی را با عنوان «تحصیل بدون آسیب» طراحی کرد با این هدف که هم دانش آموزان صدمه کمتری ببینند و هم ما خسارت کمتری بپردازیم.

به گفته وی در قالب این طرح تعدادی از مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه  مجهز به چمن مصنوعی و گرانول کردیم و هدف ما از این طرح پیشگیری از آسیب بود.

کاوه قاضی، معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم در سالگرد تاسیس این شرکت ضمن تبریک، تلاش این معاونت را در زمینه اصالت هارمونی بیمه معلمی ها اینگونه بیان کرد : تلاش کردیم یک هویت بصری برای بیمه معلم تعریف کنیم تا  یک‌ هارمونی در تمام لایه های شرکت بیمه معلم ایجاد شود و برندی داشته باشیم که با شنیدن نام بیمه معلم لوگو و رنگ خاص در ذهن مشتری شکل بگیرد در این راستا سعی می کنیم که به سمت شخصیت‌سازی بیمه معلم حرکت کنیم اگر چه هنوز برای رسیدن به هدف نهایی باید تلاش های بیشتری صورت پذیرد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

افتتاح مرحله سوم پروژه‌ خیرین بانک صادرات

آینده پژوهشی ضرورت صنعت بانکداری است

تقدیر از خدمات بانک ملی در توسعه استان آذربایجان شرقی

آیین نامه اجرایی ماده پنج مکرر قانون چک بازنگری شد

معامله 16 هزار میلیارد ریالی انواع محصول در بورس کالا

بهره برداری تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اهواز توسط شرکت سابیر

دلایل دیر کرد در ترخیص کالاها

قیمت سکه طرح جدید 25خرداد 98 به 4 میلیون و 650 هزار تومان رسید

بانک‌ها امسال اموال مازاد خود را بفروشند

دلالی سکه هم شغل رسمی شد!

رونمایی از برنامه جامع روابط‌عمومی‌های سیمان‌تامین شستا

31 خرداد، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل

روند کاهش قیمت خودرو ادامه دار است

تصمیم‌گیری درباره مسائل بازار متشکل در جلسه امروز همتی با صرافان

سه رکورد تولید، تدوام تولید با ظرفیت حداکثری و فروش در پتروشیمی پارس شکسته شد

با رونمایی از طرح‌های جدید، تحول گسترده‌ ای در بیمه‌های زندگی ایجاد می شود

عرضه 49 هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی در نخستین روز هفته

عرضه اولیه سهام شرکت پلی پروپیلن جم (جم پیلن)

باید به طور همه جانبه از تولید ریل ملی حمایت کنیم

تولید 830 تن شمش آلومینیوم تا 24 خرداد

تداوم آموزش کاربردی بیمه در شرکت بیمه ما برگزار شد

بانک مرکزی باید ساز و کار مشخصی را برای ارزهای دیجیتال تعیین کند

تسهیلات 5 درصدی بانک سینا برای بانوان بدون نیاز به ضامن

لزوم رعایت مسائل امنیتی در استفاده از درگاه‌های بانکداری‌الکترونیکی

بانک پارسیان نقش موثری در رونق تولید دارد

توسعه صادرات یکی از نقش‌های بزرگ تعاونی‌هاست

پرداخت 86 هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران

رعایت قانون در نظام بانکی نباید مانع تسهیل خدمت رسانی شود

بازی دو سر باخت آمریکا با عدم تمدید معافیت از تحریم نفت ایران

روابط عمومی سازمان های اقتصادی، باید تجربیات موفق خود را مستند سازی کنند

دیدار رئیس کل بانک مرکزی با مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی

افزایش قیمت نفت در سال آینده میلادی

پرداخت 1780 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری به بخش درمان

سهام آسیایی با نگرانی‌های تجاری افت کرد

جهش بزرگ بانک صادرات ایران در مسیر سود دهی

آهنگ شرایط اقتصادی کشور به سمت مطلوب پیش می‌رود

سیستم جانشین‌پروری و ارتقای کارکنان در بیمه نوین اجرایی می‌شود

بزودی شاهد اتفاقات بزرگی در عرصه بیمه‌های زندگی خواهیم بود

مهمترین دلیل زیان در بورس چیست؟

عرضه 4 هزار میلیارد ریال صکوک مرابحه برای سایپا

جزئیات طرح زوج و فرد در پایتخت

ضرورت استفاده حداکثری از اکو سیستم نوآوری

آغاز به کار «رادیو کیمیا» نخستین رادیوی اینترنتی بخش معدن

بهره مندی ​٢٧ هزار نفر از تسهیلات « طرح ٦٧» بانک صادرات

مدیریت کسب و کار با اپلیکیشن پالس

عملکرد بانک مرکزی در حوزه ارزی

عرضه 52 هزار تن خاک روی در تالار محصولات صنعتی و معدنی

رعایت موازین اخلاق حرفه‌ای و اصل منتهای حسن نیت در فروش بیمه‌های زندگی

گزارش ششمین جلسه نشست های بیمه ای

ایران بیشترین یارانه را به مصرف‌کنندگان برق پرداخت می‌کند