آخرین مطالب

توسط شرکت آکادمی TUV NORD ایران-آلمان

بیمه تعاون استانداردهای ISO 10004 و ISO 10002 دریافت کرد بیمه

بیمه تعاون استانداردهای ISO 10004 و ISO 10002 دریافت کرد

  بزرگنمایی:

اخبار مالی-بر اساس ممیزی بعمل آمده توسط شرکت آکادمی TUV NORD ایران-آلمان در آبان ماه سال 1397، شرکت بیمه تعاون موفق به اخذ استانداردهای ISO 10004 و ISO 10002 با ویرایش 2018 شد.

شرکت بیمه تعاون با تلاش در پیاده سازی و استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2015 (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO 10004 : 2018 (سیستم پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری) و ISO 10002 : 2018 (سیستم مدیریت شکایات مشتریان) موفق به دریافت گواهینامه‌های مربوطه شد.

از آنجا که بهبود مستمر فرآیندها، ارائه خدمات با بهترین کیفیت، افزایش رضایت مشتری و کاهش شکایات مشتریان از اهم اهداف و خط مشی شرکت بیمه تعاون می‌باشد و با توجه به اعتقاد مدیرعامل محترم شرکت بیمه تعاون در استفاده از ابزارهای روز مدیریتی، دریافت استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت سرلوحه کار این شرکت قرار گرفت. به همین منظور و بر اساس ممیزی بعمل آمده توسط شرکت آکادمی TUV NORD ایران-آلمان در آبان ماه سال 1397، شرکت بیمه تعاون با تلاش و جدیت همه مدیران و همکاران ستادی در پیاده سازی و استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2015 (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO 10004 : 2018 (سیستم پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری) و ISO 10002 : 2018 (سیستم مدیریت شکایات مشتریان) موفق به دریافت گواهینامه‌های مربوطه شد.

گفتنی است بیمه تعاون اولین شرکت بیمه‌ای موفق به اخذ استانداردهای ISO 10004 و ISO 10002 با ویرایش 2018 می‌باشد.

همچنین استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2015 سازماندهی و بهبود کارایی فرآیندها را ایجاد می‌کند و ساختارهای مورد نیاز برای طرح‌ریزی، کنترل، تضمین و بهبود کیفیت را فراهم می‌آورند و موجب ارائه خدمات با بهترین کیفیت به مشتریان می‌شود.

سیستم مدیریت شکایات مشتریان ISO 10002 : 2018 به جهت ایجاد فرآیندی اثربخش در راستای کشف علل بروز شکایات، تعیین اقدامات و مسئولین اجرا و در صورت نیاز تعیین اقدامات اصلاحی پیشگیرانه، در راستای حذف یا کاهش شکایات مشتری می‌باشد.

سیستم پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری ISO 10004 : 2018 با شناسایی انتظارات مشتری و اطلاعات رضایتمندی، جمع آوری داده‌های رضایت مشتری و نظارت و ارزیابی رضایت آنها و ارائه بازخورد به بهبود رضایت مشتری کمک می‌کند.

ضمناً همزمان با اقدامات مذکور و مبتنی بر رهنمودهای مدیریت ارشد شرکت کمیته تدوین استراتژی با حضور جمعی از مدیران تشکیل و به تعیین اهداف و برنامه‌های استراتژیک شرکت پرداخته شد و نسبت به تهیه کارت‌های امتیازی متوازن واحدها (BSC) مبتنی بر اهداف مذکور اقدام شد.

 


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

تراکنش های بانک ملی امروز از 64 میلیون گذشت

تامین اعتبار تولید 974 دستگاه لکوموتیو و واگن قطار

آخرین مرحله تسویه اوراق بهادار اسلامی سال 97

اقتصاد سالم زیر چتر ابزارهای مالی اسلامی بازار سرمایه

تعادل بازار ارز با تدابیر بانک مرکزی

همراهی کانون کارگزاران با اقدامات ارکان بازار سرمایه

اعلام جزییات بسته تسهیل واردات مواد اولیه

انتشار اوراق سلف موازی استاندارد برق

پرداخت سود سهام عدالت کارمندان و بازنشستگان به سال آینده موکول شد

اعلام آمادگی نظام بانکی برای کمک به ساخت و تجهیز مدارس

عوارض 4 آزادراه الکترونیکی شد

افزایش حداقل مبلغ صدور کارت هدیه

بارگذاری پول نو در دستگاه‌های خودپرداز آغاز شد

نگاهی به عملکرد دو ساله نظام بانکی در واگذاری اموال مازاد

گزارش بانک مرکزی از روند ادغام بانک‌های نیروهای مسلح

معافیت بیمه‌ای کارفرمایانی که زنان سرپرست خانوار را جذب کنند

نقطه تلاقی تکنولوژی و بانکداری در بانک ملی

اولین پروانه کارگزاری رسمی بیمه اتکایی اعطا شد

آخرین عرضه امسال نفت‌خام در بورس انرژی؛ 27 اسفند

بیمه تجارت نو مجوز سازمان بنادر را دریافت کرد

امکان شارژ کارت هدیه بانک ایران زمین

سهام بیمه معلم 270 تومان قیمت خورد

عضو جدید شورای عالی بورس منصوب شد

انتشار 1000 میلیاردتومان اوراق تامین مالی پروژه های پتروشیمی کشور

بخشنامه بانک مرکزی درباره استفاده نابینایان از خدمات بانکی

بدهی 165 هزار میلیارد تومانی بانک های خصوصی به بانک مرکزی

بلیت قطار گران نمی‌شود

ثبت ساز وکار ایرانی متناسب با اینستکس؛ بزودی

بانک ملی بیش از یک پنجم کارت های بانکی را در اختیار دارد

صادرات غیرنفتی ایران به 40 میلیارد دلار رسید

چابکسازی شبکه بانکی با واگذاری اموال مازاد بانک‌ها

فروش 70 درصد سهام بانک پارسیان در یک شرکت تابعه

وضعیت پرداختی‌ها و مطالبات سپرده‌گذاران 2 مؤسسه غیرمجاز

هر سهم" تنوین" 220 تومان کشف قیمت شد

تهاتر 30 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به بانک‌ها

صندوق فین تک با سرمایه اولیه 10 میلیون دلار تاسیس شد

حذف حداکثری کاغذ در بانک ملی

ثبت کدرهگیری چک‌های برگشتی به سرعت اجرایی خواهد شد

اعتبار پرداخت اصل و سود انواع اوراق بهادار تامین شد

بیمه معلم در آستانه عرضه سهام، معارفه شد

اقلام اساسی مشمول طرح کنترل قیمت اعلام شد

سقف کارت به کارت در اپلیکیشن‌های موبایلی یک میلیون تومان شد

بانک ایران زمین پیشرو در تحول دیجیتالی

افزایش 30 درصدی سرمایه ایران کیش درمجمع تصویب شد

پرداخت آنلاین عوارض آزادراه‌ها با اپلیکیشن "کیپاد"

کمک معاملات آپشن زعفران بورس کالا به تولیدکنندگان

ارز 4200 تومانی به نتیجه نرسید

عرضه اولیه 5 درصدی سهام بیمه معلم در فرابورس

فاینکس 2019 ؛ اولین گردهمایی ویژه اقتصادی سال 98

ابزارها، کلید کنترل ریسک سرمایه گذاری