آخرین مطالب

توسط شرکت آکادمی TUV NORD ایران-آلمان

بیمه تعاون استانداردهای ISO 10004 و ISO 10002 دریافت کرد بیمه

بیمه تعاون استانداردهای ISO 10004 و ISO 10002 دریافت کرد

  بزرگنمایی:

اخبار مالی-بر اساس ممیزی بعمل آمده توسط شرکت آکادمی TUV NORD ایران-آلمان در آبان ماه سال 1397، شرکت بیمه تعاون موفق به اخذ استانداردهای ISO 10004 و ISO 10002 با ویرایش 2018 شد.

شرکت بیمه تعاون با تلاش در پیاده سازی و استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2015 (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO 10004 : 2018 (سیستم پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری) و ISO 10002 : 2018 (سیستم مدیریت شکایات مشتریان) موفق به دریافت گواهینامه‌های مربوطه شد.

از آنجا که بهبود مستمر فرآیندها، ارائه خدمات با بهترین کیفیت، افزایش رضایت مشتری و کاهش شکایات مشتریان از اهم اهداف و خط مشی شرکت بیمه تعاون می‌باشد و با توجه به اعتقاد مدیرعامل محترم شرکت بیمه تعاون در استفاده از ابزارهای روز مدیریتی، دریافت استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت سرلوحه کار این شرکت قرار گرفت. به همین منظور و بر اساس ممیزی بعمل آمده توسط شرکت آکادمی TUV NORD ایران-آلمان در آبان ماه سال 1397، شرکت بیمه تعاون با تلاش و جدیت همه مدیران و همکاران ستادی در پیاده سازی و استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2015 (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO 10004 : 2018 (سیستم پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری) و ISO 10002 : 2018 (سیستم مدیریت شکایات مشتریان) موفق به دریافت گواهینامه‌های مربوطه شد.

گفتنی است بیمه تعاون اولین شرکت بیمه‌ای موفق به اخذ استانداردهای ISO 10004 و ISO 10002 با ویرایش 2018 می‌باشد.

همچنین استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2015 سازماندهی و بهبود کارایی فرآیندها را ایجاد می‌کند و ساختارهای مورد نیاز برای طرح‌ریزی، کنترل، تضمین و بهبود کیفیت را فراهم می‌آورند و موجب ارائه خدمات با بهترین کیفیت به مشتریان می‌شود.

سیستم مدیریت شکایات مشتریان ISO 10002 : 2018 به جهت ایجاد فرآیندی اثربخش در راستای کشف علل بروز شکایات، تعیین اقدامات و مسئولین اجرا و در صورت نیاز تعیین اقدامات اصلاحی پیشگیرانه، در راستای حذف یا کاهش شکایات مشتری می‌باشد.

سیستم پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری ISO 10004 : 2018 با شناسایی انتظارات مشتری و اطلاعات رضایتمندی، جمع آوری داده‌های رضایت مشتری و نظارت و ارزیابی رضایت آنها و ارائه بازخورد به بهبود رضایت مشتری کمک می‌کند.

ضمناً همزمان با اقدامات مذکور و مبتنی بر رهنمودهای مدیریت ارشد شرکت کمیته تدوین استراتژی با حضور جمعی از مدیران تشکیل و به تعیین اهداف و برنامه‌های استراتژیک شرکت پرداخته شد و نسبت به تهیه کارت‌های امتیازی متوازن واحدها (BSC) مبتنی بر اهداف مذکور اقدام شد.

 


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

آینده پژوهشی ضرورت صنعت بانکداری است

تقدیر از خدمات بانک ملی در توسعه استان آذربایجان شرقی

آیین نامه اجرایی ماده پنج مکرر قانون چک بازنگری شد

معامله 16 هزار میلیارد ریالی انواع محصول در بورس کالا

بهره برداری تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اهواز توسط شرکت سابیر

دلایل دیر کرد در ترخیص کالاها

قیمت سکه طرح جدید 25خرداد 98 به 4 میلیون و 650 هزار تومان رسید

بانک‌ها امسال اموال مازاد خود را بفروشند

دلالی سکه هم شغل رسمی شد!

رونمایی از برنامه جامع روابط‌عمومی‌های سیمان‌تامین شستا

31 خرداد، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل

روند کاهش قیمت خودرو ادامه دار است

تصمیم‌گیری درباره مسائل بازار متشکل در جلسه امروز همتی با صرافان

سه رکورد تولید، تدوام تولید با ظرفیت حداکثری و فروش در پتروشیمی پارس شکسته شد

با رونمایی از طرح‌های جدید، تحول گسترده‌ ای در بیمه‌های زندگی ایجاد می شود

عرضه 49 هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی در نخستین روز هفته

عرضه اولیه سهام شرکت پلی پروپیلن جم (جم پیلن)

باید به طور همه جانبه از تولید ریل ملی حمایت کنیم

تولید 830 تن شمش آلومینیوم تا 24 خرداد

تداوم آموزش کاربردی بیمه در شرکت بیمه ما برگزار شد

بانک مرکزی باید ساز و کار مشخصی را برای ارزهای دیجیتال تعیین کند

تسهیلات 5 درصدی بانک سینا برای بانوان بدون نیاز به ضامن

لزوم رعایت مسائل امنیتی در استفاده از درگاه‌های بانکداری‌الکترونیکی

بانک پارسیان نقش موثری در رونق تولید دارد

توسعه صادرات یکی از نقش‌های بزرگ تعاونی‌هاست

پرداخت 86 هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران

رعایت قانون در نظام بانکی نباید مانع تسهیل خدمت رسانی شود

بازی دو سر باخت آمریکا با عدم تمدید معافیت از تحریم نفت ایران

روابط عمومی سازمان های اقتصادی، باید تجربیات موفق خود را مستند سازی کنند

دیدار رئیس کل بانک مرکزی با مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی

افزایش قیمت نفت در سال آینده میلادی

پرداخت 1780 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری به بخش درمان

سهام آسیایی با نگرانی‌های تجاری افت کرد

جهش بزرگ بانک صادرات ایران در مسیر سود دهی

آهنگ شرایط اقتصادی کشور به سمت مطلوب پیش می‌رود

سیستم جانشین‌پروری و ارتقای کارکنان در بیمه نوین اجرایی می‌شود

بزودی شاهد اتفاقات بزرگی در عرصه بیمه‌های زندگی خواهیم بود

مهمترین دلیل زیان در بورس چیست؟

عرضه 4 هزار میلیارد ریال صکوک مرابحه برای سایپا

جزئیات طرح زوج و فرد در پایتخت

ضرورت استفاده حداکثری از اکو سیستم نوآوری

آغاز به کار «رادیو کیمیا» نخستین رادیوی اینترنتی بخش معدن

بهره مندی ​٢٧ هزار نفر از تسهیلات « طرح ٦٧» بانک صادرات

مدیریت کسب و کار با اپلیکیشن پالس

عملکرد بانک مرکزی در حوزه ارزی

عرضه 52 هزار تن خاک روی در تالار محصولات صنعتی و معدنی

رعایت موازین اخلاق حرفه‌ای و اصل منتهای حسن نیت در فروش بیمه‌های زندگی

گزارش ششمین جلسه نشست های بیمه ای

ایران بیشترین یارانه را به مصرف‌کنندگان برق پرداخت می‌کند

عوارض صادرات خرما لغو شد