تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر : 4564

جاروبرقی CordZero ال‌جی، اولین محصول دارنده تاییدیه UL در دسته بندی جاروبرقی

جاروبرقی CordZero ال‌جی، اولین محصول دارنده تاییدیه UL در دسته بندی جاروبرقی
اخبار مالی- جاروبرقی‌های LG CordZero مجهز به سیستم‌های فیلتراسیونقدرتمند این شرکت، بالاترین درجه ایمنی و کیفیت هوا را برایاستفاده در فضاهای داخلی دارند.

– سری محصولات جاروبرقی CordZeroTM ال‌جی الکترونیکس (LG) گواهی طلایی UL Solutions۱(شرکت جهانی پیشگام در دانش ایمنی کاربردی)، را دریافت کردند. این محصولات شامل LG CordZeroThinQ A9 Kompressor و جارو برقی‌های ایستادهCordZero A9، جارو برقی‌های رباتی CordZero R9 و All-in-One Tower™ بوده و اولین محصولات از دسته‌ بندی جارو برقیهستند که موفق به دریافت گواهی UL شده‌اند که این امر عملکرد موثر کاهش انتشار ذرات و مواد شیمیایی آن‌ها را تأیید می‌کند.

ال‌جی با تعهد به تبدیل خانه به فضایی سالم‌تر و ایمن‌تر، محصولات دارای گواهی‌نامه طلایی متعددی را برای زندگی بهتر ارائه می‌دهد. انواع مدل‌های دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی و سیستم تهویهمطبوع LG DUAL Vane نمونه‌هایی از این محصولات هستند. جارو برقی‌های CordZero، جدیدترین محصولات راه‌کارهای تهویه مطبوعال‌جی هستند که با استانداردهای سختگیرانه UL برای انتشار ترکیبات آلی فرار(VOC) مطابق بوده و عملکردی عالی در نظافت منزل دارند بدون این که اثر منفی‌ای بر کیفیت هوای خانه بگذارند. جاروبرقی‌های CordZero با استفاده از سیستم فیلتراسیونجامع ال‌جی به طور موثری ذرات غبار را از فضای داخلی جمع کرده و از انتشار دوباره آن جلوگیری می‌کنند.

انتشار VOC می‌تواند مشکلات مختلفی را برای سلامتی ایجاد کند و به ویژه برای کودکان و سالمندان مضر است. گواهی طلایی بالاتریندرجه‌ی برنامه گواهی‌های UL است و تأیید می‌کند که محصول دارنده این گواهی انتشار VOC۲ پایینی دارد و فضای خانه را برای همه ایمن‌تر و راحت‌تر می‌کند.

All-in-One Tower به عنوان یک ایستگاه تخلیه مخزن برایجاروبرقی‌های ایستاده CordZero ال‌جی عمل کرده و همچنینکیسه ضد باکتری، فیلترهای محافظتی قابل شستشو برایمحفاظت از موتور و یک سیستم بسیار موثر و خودکار برای تخلیهمخزن که از پخش شدن ذرات ریز غبار جلوگیری می‌کند دارد. All-in-One Tower علاوه بر استفاده آسان و نیاز به فضای کوچک، امکان شارژ سریع و نگه‌داری بدون دردسر وسایل جانبی جاروبرقیرا نیز فراهم می‌کند.

لیو جائه چئول مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس: “ما به عنوان بخشی از هدفمان در ایجادزندگی بهتر برای همه، تلاش‌هایمان را برای تولید محصولاتی که برای مصرف کنندگان و محیط زیست بهتر هستند گسترش می‌دهیم. ال‌جی به ارائه تجربیات متمایز مشتری از طریق طراحی و تولیدبه‌روزترین و پیشرفته‌ترین لوازم خانگی با در نظر گرفتن سلامتیمردم و سیاره زمین ادامه خواهد داد.”

###

۱) گواهی نامه نشان دهنده استاندارد طلایی UL 2819 – ۲۰۱۳ برای انتشار ذرات و مواد شیمیایی لوازم الکترونیکی(GREENGUARD Gold Certification ( است و تأیید می‌کند که محصولات بر طبق روش UL 2823 آزمایش شده‌اند.

۲) آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا (EPA) در “مطالعه متدولوژی ارزیابی مجموع مواجهه (TEAM)” خود دریافتکه مواجهه با ترکیبات آلی فرار (VOCs) می‌تواند برای سلامتیمردم مضر باشد و مشکلات مختلفی را شامل سوزش چشم، گلو و بینی، سردرد، از دست دادن هماهنگی و تهوع، آسیب به کبد، کلیهو سیستم اعصاب مرکزی ایجاد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.