خدمات ویژه بانک سپه به مشتریان کلان
آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در بازدید از شعبه مستقل بیهقی با قدردانی از اهتمام و زحمات آنان در عرصه خدمترسانی به مردم گفت: شعب مستقل حدود و اختیاراتی در حد مدیران مناطق دارند و رؤسای این شعب ضمن استفاده مطلوب از اختیارات باید با تلاش بیشتر، عملکرد قابلقبول و در شأن این شعب داشته باشند.
وی از رؤسای شعب خواست پرداخت تسهیلات به مشتریان دارای ریسک کمتر را در اولویت قرار دهند تا به کاهش مطالبات معوق کمک شود.
مدیرعامل بانک سپه ارتباط نزدیک و مستمر با مشتریان بهویژه مشتریان خاص را اصول و الزامات مهم در شعب دانست و افزود: تشکیل اداره بانکداری شرکتی برای عرضه خدمات و محصولات ویژه به مشتریان کلان یکی از ضرورتهای امروز بانک سپه است.
وی از رؤسای شعب بهویژه شعب مستقل خواست بهعنوان نمایندگان بانک با مشتریان و شرکتها وارد مذاکره شده و خدمات خاص مطابق با قوانین و مقررات به آنان ارائه دهند.
ابراهیمی نیاز مشتریان کلان را متفاوت از دیگر مشتریان دانست و اضافه کرد: احترام و تکریم مهمترین مطالبه مشتریان کلان و ویژه است و باید از امکانات و ظرفیتهای موجود بانک برای جلب رضایت آنها استفاده و خدمات و محصولات متناسب با درخواست و نیازهای آنها را عرضه کنیم.
وی اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد از منابع بانک سپه در مناطق تهران متمرکز است و مدیران مناطق و رؤسای شعب تهران باید با تلاش مضاعف ضمن جذب مشتریان جدید، زمینه کاهش قیمت تمامشده پول در بانک سپه را فراهم کنند.
ابراهیمی به فرصتهای پیش روی مدیران مناطق و شعب تهران اشاره کرد وگفت: باید از ظرفیت دفاتر مرکزی شرکتهای مستقر در پایتخت بهویژه شرکتهای زیرمجموعه بانک نهایت استفاده شود.
وی با تأکید بر ضرورت رعایت مقررات اعتباری، تصریح کرد: تسهیلات باید با ارزیابی دقیق، تشکیل پرونده تسهیلاتی مطابق با دستورالعملها و رعایت مقررات اعتباری و شناخت کافی از مشتریان پرداخت شود.
مدیرعامل بانک سپه ضمن اشاره به نوسانات و رشد جهشی نرخ ارز، اظهار داشت: حمایت از مشتریان ارزی برای بانک مهم است و باید برای جذب و نگهداری آنها خدمات ویژه طراحی و عرضه کنیم.
در این بازدید مسئولان شعبه بیهقی به رشد منابع و تسهیلات اعطایی در سال جاری و موفقیت در وصول مطالبات و تحقق سود در این شعبه اشاره کردند. بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک سپه در پایان نخستین بازدید از واحدهای صف همراه با تعدادی از مدیران به دیدار کارکنان شعبه مستقل بیهقی رفت و از نزدیک با آنها به گفتوگو پرداخت.
برچسب ها :بانک سپه، مشتری کلان، تسهیلات
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰