تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر : 4641

در نمایشگاه CES 2023 صورت گرفت:

رونمایی از یخچال شیک و جادار InstaView ال‌جی

رونمایی از یخچال شیک و جادار InstaView ال‌جی
اخبار مالی-یخچال شیک و جادار InstaView ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 xvision رونمایی شد.

به گزارش اخبار مالی، یخچال درب فرانسوی جدید ال­ جی مجهز به پنل آینه‌ای InstaView™، با گنجایش بالا و امکانات بی­ نظیر ارائه می شود.

ال‌جی الکترونیکس (LG) قصد دارد از یخچال جدید درب فرانسوی(French Door) InstaView™ خود در نمایشگاه CES 2023 رونمایی کند. مدل جدید InstaView که عمقی برابر با عمق کابینت‌ها دارد به کاربران کمک می‌کند با حفظ یکپارچگی سطح کابینت‌ها و لوازم آشپزخانه از داشتن آشپزخانه‌ای شیک و مدرن لذت ببرند. این یخچال مدرن علاوه بر برخورداری از ظرفیت بالا، دارای طراحی داخلی ساده و زیبا شامل پنل آینه‌ای InstaView و دستگیره‌های جیبی هستند. این یخچال ۴ نوع مختلف یخ تولید می‌کند و با استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته حفظ تازگی مواد غذایی ال‌جی، غذا را تا مدت طولانی‌تری تازه نگه‌ می‌دارد.

یخچال جدید ال­جی با عمق ۵/۲۵ فوت مکعبی، علی‌رغم کاهش ۹ درصدی عمق در مقایسه با مدل متداول French-Door1 گنجایش زیادی دارد. ال‌جی برای افزایش ظرفیت فضای داخل یخچال تعدادی از اجزای اصلی یخچال را از نو طراحی کرده است. قطر داکت هوای سرد، مبدل تبخیر(evaporator) و همچنین ضخامت عایق‌بندی را با استفاده از عایق پیشرفته کاهش داده­است. با وجود این که این کار پرهزینه است باعث می‌شود فضای داخلی یخچال برای نگه‌داری مواد غذایی ۲۵ درصد بیشتر از مدل‌های قبلی یخچال French-Door2 ال‌جی شود و به دلیل فضای کمتری که برای باز و بسته شدن درب یخچال نیاز است، از فضای آشپزخانه بهتر استفاده می­شود.

این مدل جدید با پنل‌ های منحصر­ به ­فرد آینه­ای InstaView ال‌جی و طراحی مسطح درب‌ها زیبایی ساده و در عین حال پیچیده‌ای را به فضای آشپزخانه می‌آورد. شیشه با روکش آینه‌ای یکپارچه InstaView که در قابی از استیل براق قرار دارد تقریباً تمام سطح درب سمت راست یخچال را می‌پوشاند. کاربر می‌تواند تنها با دو بار ضربه زدن بر پنل، محتویات یخچال را بدون باز کردن درب مشاهده کند. دسترسی آسانی که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان از خروج هوای سرد و هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری می‌کند. زیبایی ظریف و مینیمالیستی جدیدترین یخچال مدل InstaView ال‌جی با دستگیره‌های جیبی تعبیه شده بر روی درب‌های مسطح یخچال تکمیل شده است.

علاوه ­بر­این، یخچال جدید ال­جی می‌تواند ۴ نوع یخ تولید کند: یخ مکعبی، یخ خرد شده، یخ کرافت گرد (Craft Ice) ال‌جی و یخ مکعبی کوچک. یخ‌های مکعبی کوچک ال‌جی برای خنک نگه‌داشتن آبمیوه و نوشابه عالی هستند. کاربران با در اختیار داشتن ۴ گزینه می‌توانند هر مدل یخی که برای نوشیدنی‌شان نیاز دارند انتخاب کنند.

یخچال جدید با استفاده از جدیدترین فن‌آوری‌های ال‌جی، طراوت مواد غذایی را برای مدت طولانی‌تری حفظ کرده و به حفظ بهداشت آبریز نیز کمک می‌کند. فن‌آوری انحصاری LinearCooling™ ال‌جی نوسان‌های دمایی را کاهش داده و یخچال را قادر می‌سازد که مواد غذایی را تا ۷ روز در تازه‌ترین حالت نگه کند.۳ همچنین قابلیتDoorCooling+™ از یک سیستم سرد کننده متداول۴ سریع‌تر کار می‌کند تا مواد غذایی موجود در هر یک از طبقات را تازه‌تر و نوشیدنی‌ها را خنک‌تر نگه دارد. علاوه­بر­این، فن‌آوری UVnano™ ال‌جی پاکیزگی آبسردکن یخچال را حفظ کرده و تجمع باکتری در نازل آبسردکن را تا ۹۹/۹۹ درصد کاهش می‌دهد.

لیو جائه چئول مدیرعامل شرکت لوازم‌خانگی و راه‌کارهای تهویه‌مطبوع ال‌جی الکترونیکس:”یخچال جدید درب فرانسوی InstaView ال‌جی یک جزء فوق‌العاده و شیک برای افزودن به هر آشپزخانه مدرنی است که راحتی در استفاده، طراحی عالی و تازگی مواد غذایی را با خود به ارمغان می‌آورد. ما با استفاده از راه‌کارهای نوآورانه در لوازم خانگی همراه با طراحی زیبا و کاربردی در کنار فن‌آوری‌های پیشرفته خود به ارائه ارزش و تجربه‌های کاربری متمایز و برجسته ادامه می‌دهیم.”

ال‌جی جدیدترین لوازم خانگی خود، از جمله یخچال جدید InstaView French-Door را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت.

# # #

۱ با عمق استاندارد مدل LFXS26596S.

۲ بر اساس یک مطالعه داخلی با استفاده از قوطی‌های متوسط برای اندازه‌گیری کمی فضای ذخیره‌سازی انجام شده در مارچ ۲۰۲۲، مقایسه مدل‌های LRFVC2406S و LRFOC2606S.

۳ LinearCooling در مقایسه با یک سیستم معمولی خنک‌کننده، هوای سرد را با تناوب بیشتری به محفظه یخچال می‌فرستد. این کار کمک می‌کند که نوسان‌های دمایی کمتر از ±۰.۵ درجه سانتی­گراد باشد. بر اساس نتایج تست TÜV Rheinland با استفاده روش تست داخلی ال‌جی، محاسبه زمان مورد نیاز برای دستیابی به نرخ کاهش وزن ۵ درصدی برای یک pak choi (نوعی سبزیجات شبیه به کاهو) قرار گرفته در محفظه محصولات تازه مدل GSXV91NSAE LinearCooling ال‌جی. نتایج ممکن است بسته به شرایط محیطی واقعی متفاوت باشند.

۴ آزمایش شده توسط TÜV Rheinland با استفاده از روش تست داخلی ال‌جی، مقایسه زمان کاهش دمای ظرف آب قرار داده شده در سبد بالایی در مدل‌های DoorCooling+ و non-DoorCooling+.

۵ آزمایش شده توسط TÜV Rheinland با استفاده از روش تست داخلی ال‌جی،محاسبه تأثیر راه‌کار کاهش باکتری (Escherichia coli Staphylococcus aureus and Pseudomonas aeruginosa) در نمونه‌های آب مقطر پس از۱۰ دقیقه قرار گرفتن در معرض UV LED محصول در هر یک ساعت، بعد از مجموعاً ۲۴ ساعت استفاده معمول خانگی. نتایج ممکن است بسته به شرایط محیطی واقعی متفاوت باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.