تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر : 634

در سه ماهه نخست امسال؛

سیمان شاهرود به ۵۵ میلیارد تومان سودخالص رسید

سیمان شاهرود به ۵۵ میلیارد تومان سودخالص رسید
بازوی بیدستانی گفت: شرکت سیمان شاهرود موفق شد به سود خالص ۵۵ میلیارد تومانی در سه ماهه نخست سال جاری دست یابد.

به گزارش اخبار مالی– محمدرضا بازوی بیدستانی، مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود با اشاره به اهمیت قابل توجه راهبرد‌های شرکت‌های سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا گفت: سیمان شاهرود موفق شد در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۸ درصد در شاخص سود خالص رشد داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود با اشاره به اهمیت بحث‌های فنی در هلدینگ به فعالیت سه ماهه گذشته پرداخت و در این زمینه توضیح داد: کاهش انرژی الکتریکی مصرفی برای یک تن سیمان در سه ماهه اول ۱۴۰۰ و کسب کمترین میزان در گروه، افزایش راندمان تولید در آسیاب سیمان و کسب بالاترین میزان در گروه در سه ماهه اول ۱۴۰۰ و کمترین افزایش در هزینه مواد اولیه در سیمان فله در سه ماهه اول ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه ۱۳۹۹ به میزان ۱۶ درصد با لحاظ و رعایت کامل دستورالعمل‌های زیست محیطی و آلایندگی سه فعالیت مهم فنی سیمان شاهرود در سه ماه نخست سال جاری است.

بازوی بیدستانی در ادامه به عرضه سیمان در بورس کالا از اواخر خرداد ماه سال جاری پرداخت و گفت: در حال حاضر تنها هلدینگ «سیمان تامین» از مجموعه شستا کل محصول خود را صد درصد در بورس کالا عرضه می‌کند و دیگر هلدینگ‌ها در حال ورود ۱۰۰ درصد تولید خود به بورس کالا هستند. براین اساس، امیدواریم به زودی تمام شرکت‌های سیمانی کشور کل محصول خود را در بورس کالا عرضه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.