تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر : 3515

همکاری های منطقه ویژه اقتصادی پیام و پارک علم و فناوری البرز توسعه می یابد

همکاری های منطقه ویژه اقتصادی پیام و پارک علم و فناوری البرز توسعه می یابد
اخبار مالی-با امضای تفاهم نامه ای همکاری های بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با پارک علم و فناوری استان البرز توسعه می‌یابد.

به گزارش اخبار مالی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در این تفاهم نامه که به امضای اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه و مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری استان رسیده، مقرر شد تا همکاری مشترک ما بین طرفین با هدف هدایت، پیشبرد، گسترش و توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان و استفاده از ظرفیت های پیام و پارک برای تحقق این مهم توسعه یابد.
برقراری همکاری های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با پارک، امکان استفاده شرکت های پارک از تجهیزات آزمایشگاهی و خطوط تولید داخلی شرکت های مستقر در پیام و بهره مندی واحد‌های دانش بنیان از فضاهای موجود در این منطقه از جمله تعهداتی است که طبق این تفاهم نامه مقرر شده از سوی پیام به پارک علم و فناوری ارائه شود.
همچنین طبق این تفاهم نامه مقرر شد که پارک علم و فناوری در آموزش مدیران وکارشناسان منطقه ویژه همکاری های لازم را به صورت مستمر داشته باشد.
همچنین انجام خدمات فنی و تخصصی، امکان ارائه فضایی در نمایشگاه دائمی پارک برای محصولات شرکت های مستقر در پیام و بهره مندی شرکت های منطقه در صورت امکان از امکانات و تسهیلات صندوق های مورد تایید پارک از جمله مواردی است که مقرر شد تا پارک علم و فناوری البرز طبق این قرارداد در ارتباط با منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اجرایی سازد.
همچنین در جریان امضای این تفاهم نامه، قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به همراه جمعی از مدیران این منطقه از بخش های مختلف پارک علم و فناوری استان البرز بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این پارک قرار گرفت./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.