تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 2503

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس

اجرایی شدن ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی گامی بزرگ برای توسعه اقتصادی

اجرایی شدن ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی گامی بزرگ برای توسعه اقتصادی
اخبار مالی-عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به عملیات اجرایی ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی در کشور با حضور رئیس‌جمهوراشاره کرد و گفت: آغاز اجرایی این پروژه‌ها مسیر روشن و موفقی برای مقابله با تحریم‌های آمریکاست.

حسین حسین‌زاده با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین ماموریت دولت سیزدهم رونق تولید و ایجاد اشتغال است، گفت: ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار رابطه مثبتی با رشد اقتصادی هر کشوری دارد، این دولت نیز در سطح کلان، برنامه‌های خوبی برای توسعه اقتصادی و موضوع اشتغال دارد.

وی به عملیات اجرایی ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی در کشور با حضور رئیس‌جهوری اشاره کرد و افزود: آغاز اجرایی این پروژه‌ها مسیر روشنی برای مقابله با تحریم‌هاست و با فعال شدن ظرفیت‌های کشور در حوزه صنعت، گام بزرگی در توسعه اقتصادی کشور به شمار می‌آید.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها خواستار پرهیز از شرطی شدن اقتصاد بودند و این اقدام نشان داد که دولت سفره مردم را به مذاکرات و ارتباط با غرب گره نمی‌زد و با اراده‌ای محکم در راه حل مشکلات معیشتی مردم قدم بر می‌دارد.

قرارداد توسعه و بهره‌برداری از میدان مشترک نفتی سهراب با ارزشی معادل ۸۰۰ میلیون دلار، روز یکشنبه (۱۷ بهمن‌ماه) در آیینی با عنوان «آغاز عملیات اجرایی ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی کشور» با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و جواد اوجی، وزیر نفت بین محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و محمد ایروانی، مدیرعامل شرکت انرژی دانا در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما امضا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.