تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 3518

از اکسپوی دبی تا پاویون هایتک پلی ران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

از اکسپوی دبی تا پاویون هایتک پلی ران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
اخبار مالی-بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در حالی آغاز به کار کرده که شرکت پلی ران با رویکردی جدید میزبان علاقه مندان تولیدات انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپیلن است.

به گزارش اخبار مالی، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امروز ۲۱ مرداد با حضور شرکتهای مختلف داخلی و خارجی فعال در صنعت ساختمان آغاز به کار کرد و تا ۲۴ مرداد میزبان علاقه مندان است. در بین غرفه های نمایشگاهی حاضر، پاویون شرکت پلی ران با سبک و رویکردی جدید حضوری چشمگیر و متفاوت دارد.

پلی ران که برای نخستین بار توانسته سیستم تکنولوژی هایتک اکسپوی دبی را در ایران اجرا کند از دو بخش مجزا تشکیل شده است؛ بازدیدکنندگان ابتدا وارد سالن نمایشی شده و در آنجا می توانند سیستماتیک تولیدات چهار کارخانه پلی ران را در صفحه نمایشی بزرگ که به این منظور طراحی شده از نزدیک ببینند و پس از آشنایی با مراحل تولید، وارد سالن دوم شده تا با تولیدات این شرکت از نزدیک آشنا بشوند.

علی حفیظی مدیر بازاریابی پلی ران در مورد ایده ایجاد این پاویون متفاوت، به خبرنگار اخبار مالی گفت: پشت این ایده چهار سال فکر مستمر مدیرعامل پلی ران بود که امسال هم تراز با تکنولوژی روز دنیا با موفقیت تمام در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اجرایی شد.

 

پلی ران

 وی همچنین کیفیت محصولات این شرکت را بسیار خاص و ویژه دانست و افزود: کیفیت محصولات پلی ران به گونه ایست که همه کشورهای اطراف از جمله عراق، ارمنستان و کشورهای عربی از محصولات این شرکت به عنوان محصولات برتر استفاده می کنند و به جرات می توانم بگویم که در نمایشگاه با این کیفیت رقیبی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پلی ران ده ها قلم کالای مختلف دارد که از نمونه های اروپایی بهتر است افزود: در واقع نگاه و تمرکز مدیران پلی ران همواره بر این بوده که محصولاتی که وارد بازار می شود بهترین کیفیت را داشته باشد و کارهایی که در حال حاضر در این شرکت انجام می شود دقیقا کارهای دو سال آینده است که امروز اجرایی شده است.

 

پلی ران رقیب سرسخت کشورهای اروپایی

حفیظی در پاسخ به این سوال که آیا محصولات این شرکت قابلیت رقابت با کشورهای اروپایی دارید بیان داشت: بله دقیقا این اتفاق افتاده و زمانی که پلی ران در مزایده ساخت لوله های فاضلاب برج میلاد که بزرگترین نماد ایران است در بین رقبای خارجی خود برنده مزایده و اول شد، نشان داد که قدرت رقابت با شرکتهای قدرتمند خارجی را دارد و می تواند همانند آنها بهترین محصولات را تولید کند.

مدیر بازاریابی پلی ران رباتیک شدن کارخانه را رویکرد این شرکت در آینده ای نزدیک عنوان کرد و افزود: این مجموعه ۵۴ طرح توسعه ای در دست اقدام دارد و موفه آب باران یکی از آنهاست که تست ۱۵۰ بار ارتفاع را دارد این در حالی است که هیچ سیستمی در دنیا تحمل ۱۵۰ متر ارتفاع آب باران را ندارد مگر اینکه از جنس چدن استفاده شود و ثبت اختراع شده است .

 

پلی ران

گفتنی است پلی ران در سال ۱۳۵۲ با انگیزه ایجاد تحول در صنعت تولید لوله و اتصالات پلیمری و گسترش آن در بخش های کشاورزی و ساختمانی کشور تاسیس شد و امروز پس از گذشت حدود نیم قرن با چهار واحد تولیدی پیشرفته به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده لوله و اتصالات پلیمری در کشور و به عنوان تولیدکننده پیشرو و نوآور در بخش کشاورزی و ساختمانی به شمار می رود.

این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه بالای متخصصان بومی و استفاده از تجهیزات و فناوری های روز دنیا ، همواره نقشی مهم در عرصه تولید ملی ایفا کرده و با این پشتوانه محصولاتی قابل ارائه و رقابت با برترین های دنیا ارائه داده است و با افتخار این محصولات درکشورهای اروپایی از جمله آلمان و کشورهای همجوار مورد استفاده قرار گرفته است./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.