تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 1650

از امهال بازپرداخت تسهیلات تا بخشودگی جرایم برخی فولادی ها؛

انجمن فولاد به شورای عالی امنیت نامه نوشت

انجمن فولاد به شورای عالی امنیت نامه نوشت
اخبار مالی- انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی نامه‌ای به شورای عالی امنیت ملی ضمن تشریح خسارات‌های وارده به صنعت فولاد کشور به خاطر قطعی برق واحدهای فولادی، پیشنهاد شش‌گانه خود برای جبران بخشی از خسارت‌های واردشده به این صنعت به دلیل محدودیت‌های برق را ارائه داد.

به گزارش اخبار مالی، انجمن فولاد در این نامه به شورای عالی امنیت ملی، از از بین رفتن ۸۲ روز کامل در تولید فولاد از ابتدای سال جاری، زیان مستقیم بالغ بر ۶ میلیارد دلار و از بین رفتن ۳۰۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم خبر داد.

همچنین انجمن فولاد درخواست عدم قطع گاز صنایع فولادی در فصل پاییز و زمستان و امهال بازپرداخت تسهیلات اخذشده توسط شرکت‌های زنجیره، پرداخت اقساط مالیاتی و سایر دیون دولتی تولیدکنندگان فولاد، به مدت ۶ ماه از شورای عالی امنیت ملی در این نامه ها کرده است.

در ادامه درخواست های انجمن فولاد از شورای عالی امنیت ملی بخشودگی جرایم برخی از شرکت‌های فولادی به سازمان تعزیرات و امهال بازپرداخت قبوض برق شرکت‌های فولادی به مدت ۶ ماه و پرداخت حق دیماند عدم تامین برق به این شرکت‌ها به‌صورت فوری نیز به چشم می خورد./اخبار انجمن فولاد

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.