تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 1711

یونس مظلومی:

بیمه درمان انفرادی، محصول راهبردی بیمه تعاون است

بیمه درمان انفرادی، محصول راهبردی بیمه تعاون است
اخبار مالی- بیمه درمان انفرادی، محصول راهبردی بیمه تعاون است+ ویدئواخبار پولی مالی- مراکز طرف قرارداد خدمات استانداردی به بیمه گذاران تحت پوشش بیمه درمان انفرادی بیمه تعاون می دهند و در مقابل شرکت نیز به تعهدات خود در مقابل آنها به خوبی عمل می کند.

یونس مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون در حاشیه برپایی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان  در گفتگو با خبرنگار اخبار پولی مالی که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد گفت: بیمه درمان انفرادی یکی از محصولات استراتژیک ما به شمار می رود و صدور این بیمه نامه به صورت آنلاین صادر می شود.

مظلومی با تاکید بر این نکته که اولین شرکتی بودیم که این نو ع پوشش را ارایه دادیم، توضیح داد: ابتدا برای فروش بیمه نامه درمان انفرادی، سخت گیری هایی برای فروش اعمال شد با این حال با استقبال خوبی مواجه گردید به ترتیبی که در سال دوم ۱۰۰ درصد افرادی که این بیمه نامه را در سال نخست تهیه کرده بودند، مجددا اقدام به خرید و تمدید بیمه نامه خود کردند و حتی این پوشش بیمه ای را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کردند.

مدیرعامل بیمه تعاون، با اعلام این که شرکت با راه اندازی بیمه نامه انفرادی درمان به کیفیت خدمات ارائه شده بیشتر اهمیت داده است تا کمیت فروش بیمه نامه، افزود: ما با حساسیت و وسواس، مراکز درمان تحت پوشش را انتخاب کردیم تا از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار باشند و خدمات خوبی به بیمه گذاران ما ارایه دهند. در مقابل رابطه خوبی با مراکز طرف برقرار کردیم و به تعهدات خود عمل کرده و صورت حساب ها را نیز به موقع تسویه کردیم. بدین ترتیب رابطه خوبی بین شرکت و مراکز درمانی طرف قرارداد ایجاد شده است./ اخبار پولی مالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.