تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۴
کد خبر : 273

به ازای هر سهم؛

بیمه کارآفرین ۱۲۰ ریال سود تقسیم کرد

بیمه کارآفرین ۱۲۰ ریال سود تقسیم کرد
اخبار مالي- مجمع عمومي عادي سالانه شركت بيمه كارآفرين 31 تيرماه 1400به منظور بررسي و تصويب صورت­‌هاي مالي سال مالي منتهي به 30 اسفند ۱۳۹9 با حضور سهام‌داران برگزار و مجمع تقسيم سود 120 ريالي به ازاي هر سهم را تصويب كرد.

به گزارش اخبار مالی، به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه کارآفرین ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ بر اساس مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار میزبان ۸۳.۷۶ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی بود اما با پخش زنده، این فرصت برای کلیه سهامداران ایجاد شد که بتوانند در جریان گزارش‌ها و مصوبات قرار بگیرند. ضمن اینکه در این مجمع، نماینده ویژه سازمان بورس و بیمه مرکزی نیز حضور داشتند.
در ابتدای این مجمع، فرشاد محمدپور رئیس هیأت مدیره بیمه کارآفرین به‌ عنوان رئیس جلسه، علی آزاد و مجید شمسی به عنوان ناظر جلسه و همچنین عبدالمجید رافع حق نژاد معاون مالی و اداری بیمه کارآفرین به عنوان منشی جلسه توسط حاضران انتخاب شدند.
در ادامه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت، محمد حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین، به ارائه گزارش هیأت مدیره و عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۹ پرداخت و با ارائه جزئیات عملکرد شرکت، سهامداران را در جریان تازه‌ترین تحولات قرار داد.
پس از ارائه گزارش هیأت مدیره، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از ارائه پاسخ­‌های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت­های مالی سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، عملکرد هیأت مدیره و در نهایت تخصیص و تقسیم سود ۱۲۰ ریالی به ازای هر سهم به تصویب مجمع عمومی عادی سالانه رسید.
در ادامه این مجمع، حسابرس و بازرس قانونی شرکت نیز ضمن قرائت گزارش‌های خود، به تشریح صورت‌های مالی پرداختند و در نهایت صورت های مالی برای عملکرد منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ به تصویب رسید. همچنین روزنامه اطلاعات بار دیگر به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب شد و سایر دستور جلسه این مجمع به تصویب سهامداران رسید.
درپایان مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه کارآفرین، با نظر سهامداران در خصوص تصمیم گیری برخی از موضوعات با اعلام تنفس موافقت شد و مقرر گردید جلسه بعدی در تاریخ چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.