تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
کد خبر : 2928

گزارش؛

تولید بیش از هزار میلیارد تومان حق بیمه توسط «وتعاون»

تولید بیش از هزار میلیارد تومان حق بیمه توسط «وتعاون»
اخبار مالی- گزارش فعالیت شرکت بیمه تعاون که با نماد «وتعاون» در فرابورس ایران فعالیت‌ می‌کند نشان می‌دهد که این شرکت در 12 ماهه سال 1400 رقمی بیش از یک هزار و 48 میلیارد و 230 میلیون تومان حق بیمه در رشته‌های مختلف و اتکایی تولید کرده است.

به گزارش اخبار مالی به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پولی مالی، گزارش فعالیت شرکت بیمه تعاون که در سامانه کدال منتشر شده، نشان می‌دهد که این شرکت در دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه امسال ۵۴۵ میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان نیز خسارت در رشته‌های مختلف پرداخت کرده است.
بیشترین حق بیمه تولیدی این شرکت به ترتیب مربوط به رشته‌های ثالث اجباری با سهم ۳۶ درصد (۳۷۹ میلیارد تومان)، درمان با سهم ۲۱ درصد (۲۲۴ میلیارد تومان) و زندگی غیر اندوخته دار با سهم ۱۱ درصد (۱۱۸ میلیارد تومان) تولید شده است.
با این حال بیشترین خسارت پرداختی این شرکت مربوط به رشته درمان با سهم ۳۷ درصدی (۲۰۳ میلیارد تومان)، زندگی غیر اندوخته دار با سهم ۱۸ درصدی (۹۶ میلیارد تومان) و ثالث اجباری با سهم ۱۷ درصدی (۹۴ میلیارد تومان) بوده است.
این گزارش همچنین نشان می‌دهد که از مجموع یک هزار و ۴۸ میلیارد تومان حق بیمه تولید شده در بیمه تعاون، ۱۳۶ میلیارد و ۲۴۶ میلیارد تومان حق بیمه تنها در اسفندماه ۱۴۰۰ تولید شده است.
از سوی دیگر از مجموع ۵۴۵ میلیارد تومان خسارت پرداخت شده نیز ۷۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان خسارت نیز تنها در ماه آخر سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است.
براین اساس ۴۷ درصد از حق بیمه تولیدی «وتعاون» اسفندماه متعلق به رشته ثالث اجباری (۶۴ میلیارد تومان) بوده و از مجموع ۷۵ میلیارد تومان خسارت نیز ۳۲ درصد به این رشته تعلق داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.