تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 3568

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل :

حمید یادروج مدیرکل روابط عمومی بانک ملت شد

حمید یادروج مدیرکل روابط عمومی بانک ملت شد
اخبار مالی-با صدور حکمی از سوی مدیرعامل بانک ملت، حمید یادروج سکان هدایت اداره کل روابط عمومی این بانک را در دست گرفت.

به گزارش اخبار مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در مراسمی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل و همچنین مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، حمید یادروج به عنوان مشاور مدیرعامل و رئیس جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملت معرفی و از زحمات علی اکبر صابریان در طول تصدی مدیریت امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی، تجلیل شد.
رضا دولت آبادی در مراسم معارفه و تجلیل مدیران جدید و پیشین اداره کل روابط عمومی بانک ملت با قدردانی از صابریان، صبوری، دانایی و حرفه ای گری را از ویژگی های وی خواند و اظهار امیدواری کرد که با انتصاب مدیر جدید، روابط عمومی این بانک بهتر از گذشته در عرصه های مختلف درخشش داشته باشد.
وی از حمید یادروج نیز به عنوان یکی از جوانان فعال و پرانرژی در عرصه رسانه نام برد و تاکید کرد: بی تردید با تدابیر و سیاست های مدیر جدید و همکاری و همیاری تمامی کارکنان روابط عمومی، نام بانک ملت بیش از پیش در حوزه های مختلف مطرح خواهد شد.
محمدی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد نیز با تبریک انتصاب حمید یادروج و تجلیل از تلاش های صابریان اظهار امیدواری کرد که روابط عمومی بانک ملت بتواند بیش از گذشته همگام با سیاست های دولت و در راستای اعتلای نام این بانک نقش آفرینی داشته باشد.
با حکم مدیرعامل بانک ملت، صابریان از این پس به عنوان مشاور عالی مدیرعامل در این بانک فعالیت خواهد کرد.
این گزارش حاکی است، حمید یادروج دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مدیریت صنایع و دانش آموخته کارگردانی سینما است.
مدرس دانشگاه، عضو شورای سردبیری و مدیرکل صوت و تصویر خبرگزاری فارس، مدیرکل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم، دبیر جشنواره فیلم مدافعان حرم، مسوول روابط عمومی مرکز سیمافیلم، مشاور رسانه ای مدیرعامل بانک ملت، مشاور رسانه ای کانون صرافان، مشاور تبلیغاتی و رسانه ای جشنواره های فیلم فجر و شهر و عضو شورای طرح و برنامه فضای مجازی صدا و سیما از جمله سوابق حمید یادروج است.
وی تاکنون به عنوان تهیه کننده و کارگردان بیش از ۳۰ فیلم مستند و چندین برنامه استودیویی و تیزر تبلیغاتی ساخته است که مستند بابارجب (پسر را ببین پدر را تصور کن) ساخته وی در جشنواره های مختلف مورد تحسین قرار گرفت و پس از پخش از شبکه های یک و دو سیما بازتاب فراوانی در میان مردم، هنرمندان و چهره های مختلف کشور داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.