تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 3033

درآمد ۳هزار و ۳۶ میلیارد تومانی بانک صادرات از محل تسهیلات اعطایی

درآمد ۳هزار و ۳۶ میلیارد تومانی بانک صادرات از محل تسهیلات اعطایی
اخبار مالی-بررسی گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به 31 فروردین‌ماه بانک صادرات ایران نشان می‌دهد که این بانک در این ماه 3هزار و 36 میلیارد و 651 میلیون تومان از محل تسهیلات اعطایی درآمد داشته است.

به گزارش اخبار مالی، بانک صادرات ایران که با نماد «وبصادر» در بورس تهران فعالیت می‌کند، گزارش فعالیت خود در فروردین‌ماه را در سامانه کدال منتشر کرده که براساس آن این بانک ۳هزار و ۳۶ میلیارد و ۶۵۱ میلیون تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی در این ماه داشته است.

همچنین درآمد «وبصادر» از محل اوراق بدهی، درآمدی معادل ۱۴۷ میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان داشته است.
درآمد این بانک از محل درآمدهای کارمزدی که بهترین نوع از درآمد برای بانک‌ها محسوب می‌شود نیز ۲۵۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.
بیشترین تسهیلات اعطایی این بانک مرابحه عامل با رقمی بیش از ۹۹ هزار و ۳۰۲ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان بوده و درآمد بانک صادرات از محل اعطای آن نیز یک هزار و ۲۲۶ میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان بوده است.
این محل همچنین ۶۲۹ میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان از محل ارائه تسهیلات ۳۷ هزار و ۹۱۳ میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومانی خود در قالب «خرید دِین» داشته است.
براساس این گزارش، سپرده‌های دیداری و مدت‌دار ریالی و ارزی بانک صادرات نزد سایر بانک‌ها در این مدت برابر با ۸هزار و ۶۹۶ میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان بوده که بیشترین آن مربوط به سپرده‌های دیداری ارزی نزد بانک‌ها با رقم ۸هزار و ۴۵۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان است.
مانده سرمایه‌گذاری بانک صادرات در فروردین‌ماه امسال در قالب اوراق بهادار دولتی برابر با ۴هزار و ۸۵ میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان و در قالب سایر اوراق هم برابر با ۵هزار و ۲۷۷ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان بوده است. بدین ترتیب جمع مانده سرمایه‌گذاری «وبصادر» در اوراق بهادار دولتی و سایر اوراق برابر با ۹هزار و ۳۶۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده است.
هزینه سود سپرده‌های بانک صادرات هم در اولین ماه ۱۴۰۱ برابر با ۲هزار و ۸۳ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان بوده است.
بانک صادرات هزینه مالی تسهیلات دریافتی خود از بانک مرکزی را هم در فروردین‌ماه ۱۱۹ میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومان اعلام کرده است./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.