تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر : 2498

دستور وزیر اقتصاد برای رفع موانع واگذاری سرخابی‌ها

دستور وزیر اقتصاد برای رفع موانع واگذاری سرخابی‌ها
اخبار مالی-وزیر اقتصاد دستورات لازم را برای رفع موانع واگذاری سرخابی‌ها صادر کرد.

در جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و رئیس سازمان خصوصی سازی، مشکلات و موضوعات مرتبط با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بررسی شد.

در ابتدای این جلسه که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی گزارشی از عملکرد دو ماهه این سازمان برای بورسی شدن دو باشگاه ارائه داد.

حسین قربانزاده در این گزارش اظهار داشت؛ طی دوماه اخیر جلسات پیوسته‌ای را هر سه روز یکبار با حضور نمایندگان سازمان بورس، فرابورس، وزارت ورزش، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مشاوران پذیرش و سرمایه‌گذاری این دو باشگاه در سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم.

وی افزود: با اقدامات انجام شده، امیدواریم تا آخر بهمن امکان درج و ثبت نماد این دو باشگاه در بازار پایه فرابورس فراهم شود تا امکان مشارکت مردم در افزایش سرمایه این دو باشگاه مهیا شود.

در ادامه این جلسه وزیر اقتصاد پس از استماع گزارش رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در ارتباط با مشکلات و موانع پیش روی واگذاری این دو باشگاه، دستورات لازم را برای رفع موانع این واگذاری صادر کرد.

نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطابق وعده سازمان خصوصی سازی تا پایان بهمن در بازار پایه فرابورس درج خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.