تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر : 4890

رشد ۲۰۰ درصدی پرداخت وام ازدواج بانک سینا نسبت به سال قبل

رشد ۲۰۰ درصدی پرداخت وام ازدواج بانک سینا نسبت به سال قبل
اخبار مالی: پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان در بانک سینا تا پایان دی‌ماه سال جاری از رشد ۲۰۰ درصدی نسبت به سال قبل برخوردار شده است.

این بانک همراستا با نظام بانکی در حمایت از بخش‌‌های مختلف جامعه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تا پایان دی‌ماه سال جاری تعداد چهار هزار و ۱۸۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش بیش از پنج هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۲۰۰ درصدی را تجربه کرده است.

این بانک همچنین علاوه بر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های مختلف اقتصاد، به منظور حمایت ازمستاجران تا پایان دی‌ماه سال جاری شش هزار و ۹۹۵ فقره وام به ارزشی بیش از سه هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال به صورت ودیعه مسکن به افراد فاقد مسکن پرداخت کرد.

پرداخت وام‌های تکلیفی و قرض‌الحسنه بانک سینا برای رفع مشکلات خانواده‌ها و بهبود وضعیت معیشت آنها همچنان ادامه داشته و برای تحقق اهداف مورد نظر، این بانک تا پایان دی‌ماه سال جاری در مجموع با پرداخت بیش از ۱۷ هزار و صد و سی‌ویک فقره تسهیلات تکلیفی به ارزش بیش از ۱۳ هزار و سیصدو هشتاد میلیارد ریال از اقشار مختلف مردم در زمینه‌های ازدواج، فرزندآوری، تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد و سازمان بهزیستی حمایت کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.