تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر : 2979

مدیرعامل بانک مسکن :

عملکرد بانک مسکن برای تامین مالی طرح نهضت ملی مطلوب است

عملکرد بانک مسکن برای تامین مالی طرح نهضت ملی مطلوب است
اخبار مالی- بانک مسکن عملکرد خوبی در حوزه تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن داشته است.

به گزارش اخبار مالی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، شایان،مدیرعامل بانک مسکن در مراسم معارفه علی عسکری، عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن که با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار شد، ضمن خیر مقدم به ایشان اظهارداشت: تقارن شروع سال با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر را به فال نیک می گیریم و امیدواریم بتوانیم مسوولیتی که دولت و مردم بر دوش تک تک ما گذاشته‌‎اند به بهترین نحو و در حداقل زمان ممکن انجام دهیم.
وی با تشریح دستاوردهای سال گذشته افزود: درست است که قانون طرح نهضت ملی به همه بانک‌ها ابلاغ شده و ۲۷ بانک و موسسه باید در این زمینه تسهیلات ارایه بدهند؛ اما آمارها نشانگر آن است که در سال گذشته بانک مسکن تنها بانکی بود که به تکلیف خود عمل کرد و شاید به جایی برسیم که عاملیت سایر بانک‌ها را نیز بر عهده بگیریم.
مدیرعامل بانک مسکن در ادامه با تشکر از کارکنان گفت: بخش مالی بانک در سال گذشته با عملکرد خوب خود، خوش درخشید و امیدواریم بانک مسکن با پیگیری ها و تلاش جمعی اولین مجمع امسال را در نظام بانکی برگزار کند.
شایان با اشاره به تشکیل هیات عامل و اجرای حاکمیت شرکتی در بانک مسکن خاطرنشان کرد: در حال حاضرحاکمیت شرکتی به درستی در بانک مسکن اجرایی شده و چالش‌ها و حواشی آن به حداقل رسیده است.
وی تصریح کرد: اعضای هیات مدیره در تمامی بخش های بانک نظارت دارند و تیم منسجم در هیات مدیره و هیات عامل بانک ضامن برنامه‌ریزی درست برای نیل به نتایج و اهداف مدون است.
در ادامه این مراسم، عسکری عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: امیدوارم بتوانم در کنار مدیرعامل بانک، اعضای هیات مدیره و هیات عامل به درستی انجام وظیفه کنم.
عضو هیات مدیره افزود: امروز بانک مسکن دارای تعهدات و تکالیف بسیاری است و مردم انتظار زیادی از ما دارند؛ بنابراین باید با تقسیم کارهاو هماهنگی‌های لازم، به نتیجه مطلوب دست یابیم.
وی ادامه داد: دریافت بازخورد‌ها و نظارت بر امور موجب می‌شود تا بهتر بتوانیم گره کار را شناسایی و آن را باز کنیم.
عسکری در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه با شناختی که از اعضای هیات مدیره بانک مسکن دارم، فکر می‌کنم بتوانیم در پیشبرد اهداف موثر باشیم ودر این مسیر، تمام تلاش خود را برای به نتیجه رساندن این تعهدات انجام خواهم داد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.