تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 2484

فانوس در گوگل‌پلی یک میلیونی شد

فانوس در گوگل‌پلی یک میلیونی شد
اخبار مالی-اپلیکیشن «فانوس»، بزرگ‌ترین اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی کشور، موفق شد مرز یک میلیون نصب در استور گوگل‌پلی را رد کند. اپلیکیشن حسابداری شخصی فانوس در سال ‌جاری با بهینه‌سازی و ارتقا کارکرد ویژگی‌های خود توانست رضایت کاربران خود را جلب کند.

مدیریت درآمد و هزینه‌ها کمک فراوانی به پس‌انداز و هزینه‌ عاقلانه می‌کند اما دخل و خرج‌های روزانه به قدری زیاد است که گاهی اوقات حساب آنها از دستمان در می‌رود و به یک دستیار نیاز پیدا می‌کنیم. اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی فانوس دستیار کمکی برای کنترل امور مالی است و به شما کمک می‌کند.

در فانوس به صورت خودکار دخل و خرج‌ شما ثبت می‌شود و با دسته‌بندی کردن مخارج و درآمدی که دارید، متوجه عملکرد مالی‌تان شده و آن را مدیریت می‌کنید.

فانوس در کنار ارائه سرویس مدیریت مالی شخصی، چند سرویس مشاوره بورس نظیر سبد شخصی سرمایه‌گذاری و سرویس ارزیابی سهام را نیز ارائه می‌دهد تا به افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری که دانشی در زمینه بورسی ندارند، کمک کنند وارد این بازار شوند و مطمئن و کم ریسک شروع کنند.

از دیگر ویژگی‌های مهم «اپلیکیشن حسابداری فانوس» امکان بودجه‌بندی برای برنامه‌ریزی مخارج، یادآور چک، قسط، بدهی و طلب، امکان اضافه کردن دسته‌بندی و تگ‌های شخصی و گزارش‌گیری و مقایسه عادت‌های مالی با بقیه کاربران است.

فانوس که یکی از محصولات شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا است، برای کاربران اندرویدی محدودیتی نداشته و به تمامی حساب‌های بانکی سراسر کشور خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.