تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۴۷
کد خبر : 1372

واریز ۲۸۴۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان مسکن ملی

واریز ۲۸۴۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان مسکن ملی
اخبار مالی- عضو هیات‌ مدیره بانک‌ مسکن با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن ۲هزار و ۸۴۰ میلیاردتومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شد، از پرداخت ۲۴۴ میلیارد تومان تسهیلات در اجرای این طرح خبر داد.

محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک را اعلام کرد.

عضو هیات‌ مدیره بانک‌مسکن، توضیح داد: تعداد افتتاح حساب بدون احتساب حساب‌های فسخ‌شده حدود ۲۳۷ هزار نفر است. میزان واریز وجوه مبالغ ۸ هزار و ۶۴۰ میلیاردتومان است که از این میزان ۲ هزار و ۸۴۰ میلیاردتومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است.

به گفته وی، در حال حاضر ۵هزار و ۸۰۰ میلیاردتومان نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

علمداری با اشاره به اینکه بانک مسکن از محل تسهیلات ۲۴۴ میلیاردتومان به متقاضیان پرداخت کرده است، افزود: در مجموعه یک هزار و ۱۵۵ پروژه طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۶۲ هزار و ۴۹۳ واحد معرفی شده که تعداد ۱۵ هزار و ۱۰۲واحد قراردادهایشان منعقد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.