تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 4156

سید ضیاء ایمانی:

تامین مالی پروژه‌های صنعت پتروشیمی در بانک صادرات ایران

تامین مالی پروژه‌های صنعت پتروشیمی در بانک صادرات ایران
اخبار مالی: مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: هم‌افزایی شبکه بانکی کشور و صنایع مادر، ظرفیت‌های بزرگتری برای خدمت به مردم ایجاد می‌کند و بانک صادرات ایران با این هدف، برای تامین مالی صنعت پتروشیمی آمادگی کامل دارد.

سید ضیاء ایمانی در سفر به استان خوزستان در دیدار با برخی مدیران بنگاه‌های تولیدی و واحدهای بزرگ پتروشیمی کشور با تاکید بر این مطلب افزود: شبکه بانکی کشور و شبکه صنعت و تولید کشور دو مجموعه هم‌راستا و هماهنگ هستند که با هم‌افزایی بیشتر، ظرفیت‌های بزرگ‌تری را برای خدمت به مردم و اقتصاد کشور فراهم خواهند کرد و بانک صادرات ایران از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور و شعب خارج از کشور برای حمایت از صنعت پتروشیمی استفاده خواهد کرد.

ایمانی با تاکید بر اینکه بانک صادرات ایران با تمام توان برای ارائه خدمات به صنعت پتروشیمی آمادگی کامل دارد، افزود: بانک صادرات ایران با داشتن شعب در اغلب کشورهای حاشیه خلیج فارس، لبنان و اروپا قادر به ارائه تمامی خدمات مالی و بانکی است. همچنین بانک صادرات ایران با داشتن شرکت‌های مختلف ابزاری از جمله صرافی سپهر، کارگزاری بانک صادرات، بیمه سرمد، تامین سرمایه سپهر و… امکان تامین مالی ارزی پروژه‌های صنعت پتروشیمی در خارج از مرزهای کشور را نیز دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار کرد: این بانک برای حمایت از سرمایه‌گذاری‌های ثابت و شرکت در پروژه‌های بزرگ به صورت مستقل و سندیکایی، خدمات متنوع خود را از جمله تامین مالی به صورت سرمایه در گردش، اعتبارات اسنادی و ضمانت‌نامه و سایر خدمات مورد نیاز صنعت پتروشیمی، جدی‌تر از گذشته ارائه خواهد کرد.

ایمانی همچنین با اشاره به ظرفیت اوراق گام برای تامین مالی پروژه‌های بزرگ صنعتی، افزود: استفاده از این اوراق فرصت خوبی برای واحدهای تولیدی در جهت بهره بردن از ظرفیت‌های بازار سرمایه است.

گواهی اعتبار مولد (گام)، یک ضمانت‌نامه با قابلیت معامله در بازار پول و سرمایه است که در چارچوب مدیریت نقدینگی بانک مرکزی، تلاش می‌کند امکان تأمین غیرتورمی سرمایه در گردش مورد نیاز زنجیره تولید را فراهم کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.