تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 4648

 در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شد:

زیبایی و آسایش در سراسر سال با دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL™ GALLERY ال‌جی

زیبایی و آسایش در سراسر سال با دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL™ GALLERY ال‌جی
اخبار مالی-ال‌جی الکترونیکس (LG) آماده است از جدیدترین دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Gallery خود در نمایشگاه CES 2023 رونمایی کند.

به گزارش اخبار مالی، این مدل جدید با داشتن یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی LCD و فناوری های قابل ارتقاء ال‌جی، می‌تواند محتوای شخصی‌سازی شده مطابق هر فصل را نمایش داده و یا هوای اتاق را با استفاده از اپلیکیشن ThinQ ال‌جی در مدت زمانی کوتاه متعادل و مطبوع کند. این دستگاه با استفاده از کمپرسور خطی دوگانه ال‌جی ™DUAL Inverter Compressor بهره‌وری انرژی مناسبی فراهم کرده، جریان‌ هوایی سه جهته غیر مستقیم ایجاد کرده و با قابلیت هوشمند ™AI Dry هوای مطبوع و تازه برای کاربران فراهم می کند.

نگاه به محتوای زیبا بر روی صفحه نمایشی پر نور در یک قاب ساده و در عین حال شیک در ARTCOOL Gallery بیشتر حس نگاه کردن به یک اثر هنری را در بیننده ایجاد می‌کند تا نگاه کردن به یک دستگاه تهویه مطبوع پیشرفته. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ThinQ ال‌جی هر زمان احساس می‌کنند که به یک تغییر نیاز دارند تصویر جدیدی را از میان طیف گسترده ای از تصاویر ثابت یا متحرک و یا حتی از میان عکس‌های خانوادگی مورد علاقه‌شان برای نمایش بر روی صفحه انتخاب کنند. این مدل جدید با استفاده از ریموت کنترل ال‌جی و یا اپلیکیشن موبایل۱ به آسانی قابل مدیریت است و به کاربران اجازه می‌دهد از هر مکانی به عملکردها و تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشند.

ARTCOOL Gallery جدید با استفاده از DUAL Inverter Compressor ال‌جی، بهره‌وری انرژی بسیار بالایی را فراهم می‌کند به طوری که مصرف برق این دستگاه در مقایسه با یک کولر گازی معمولی۲ تا ۷۰ درصد کمتر است. قابلیت این مدل جدید در پخش هوا در سه جهت، جریان‌ هوای غیر مستقیم مطلوبی را در فضا ایجاد می‌کند. جدیدترین مدل ARTCOOL Gallery ال‌جی همچنین به ایجاد یک فضای داخلی آرامش بخش، راحت و کم صدا (با صدایی کمتر از ۲۰ دسیبل) کمک می‌کند و بسته شدن دریچه مخفی پایینی در حالت خواب نیز از بروز مزاحمت در هنگام استراحت کاربران۳ جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این‌، ARTCOOL Gallery به لطف فناوری هوشمند AI Dry ال‌جی جریان هوای تازه و با طراوتی را فراهم می‌کند. AI Dry با تنظیم خودکار زمان بهینه برای فعال شدن دستگاه بر اساس زمان عملکرد و حالت انتخابی، به طور موثری هرگونه رطوبت ایجاد شده در داخل دستگاه را برطرف می‌کند. مدل جدید در قسمت پایینی یک دریچه مشبک دارد که به آسانی می‌توان آن را جدا و تمیز کرد.۴ کاور این دریچه به نصب آسان‌تر آن کمک می‌کند.

لیو جائه چئول مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راهکارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس:”جدیدترین کولر گازی ARTCOOL Gallery ما با عملکردی عالی و امکان پخش تصاویر هنری برای تمامی سلیقه‌ها و فصل‌ها مناسب بوده و برای کل طول سال به محیط اطراف زیبایی و راحتی‌ می‌بخشد. این دستگاه تهویه مطبوع جدید و نوآورانه ال‌جی طراحی شده است تا زندگی بهتری را در خانه برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.”

ال‌جی جدیدترین لوازم خانگی خود، از جمله دستگاه تهویه مطبوع جدید ARTCOOL Gallery را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.