تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1400 - 18:23
کد خبر : 590
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جذب پرتفوی مویرگی از برنامه‌های بیمه تجارت‌نو بسته هستند

مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت‌نو در استان همدان؛

جذب پرتفوی مویرگی از برنامه‌های بیمه تجارت‌نو

جذب پرتفوی مویرگی از برنامه‌های بیمه تجارت‌نو
اخبار مالی-درحال حاضر ۲۱ نماینده بیمه تجارت‌نو دراستان همدان فعالیت می‌کنند اما با هدف تکمیل پوشش جغرافیایی و جذب پرتفوی مویرگی حتی در مناطق محروم و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا تعداد نمایندگان را درسطح این استان به ۶۰ نمایندگی برسانیم.

به گزارش اخبار مالی، مریم سادات موسوی،مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت‌نو در استان همدان، یکی از دلایل رشد ۳۲۴درصدی فروش شعبه متبوع خود را عملکرد در بخش خسارت عنوان کرد و گفت: به دلیل نظارت دقیق برروی سیستم‌های پرداخت خسارت و ایجاد رضایت مندی قابل قبول از ارائه خدمات سهم از بازاراین شعبه  در این استان  همدان افزایش پیدا کرد.

موسوی به سهامداران قدرتمند شرکت بیمه تجارت‌نو اشاره کرد و ادامه داد: دراستان همدان با دفاتر ICT در تعامل کامل قرار گرفتیم و با مدیران استانی پست بانک چندین جلسه برگزار کرده و دفاتر ICT خود را به‌طورکامل دراختیار بیمه تجارت‌نو قرار داده‌اند.

وی، اضافه کرد: به دلیل آنکه دفاتر ICT پست بانک در نقاط دورافتاده استان همدان قرار دارند، آنها را بین نمایندگان بیمه تجارت‌نو در این استان تقسیم‌بندی کرده‌‌ایم و هرنماینده ۱۰ دفتر ICT را پشتیبانی می‌کند.

موسوی، عملکرد قوی از طریق دفاتر ICT را مشروط به وجود یکسری زیرساخت‌ها دانست و توضیح داد: این دفاتر باید آموزش حضوری بگیرند تا بیمه را به‌خوبی درک کنند و ضمن ایجاد حس وفاداری بین پست بانک و بیمه‌تجارت‌نو ازطریق تبلیغات این دفاتر را تجهیز کنیم که این موضوع با جدیت از سمت روابط عمومی بیمه تجارت‌نو دنبال می‌شود.

جذب پرتفوی مویرگی از برنامه‌های بیمه تجارت‌نو

مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت‌نو در استان همدان، باتاکید براهمیت ارتقای توانمندی کیفی شبکه فروش برای بازاریابی و فروش مطلوب، گفت: درحال حاضر ۲۱ نماینده بیمه تجارت‌نو دراستان همدان فعالیت می‌کنند اما با هدف تکمیل پوشش جغرافیایی و جذب پرتفوی مویرگی حتی در مناطق محروم و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا تعداد نمایندگان را درسطح این استان به ۶۰ نمایندگی برسانیم.

موسوی، با بیان اینکه “استان همدان شهرک‌های صنعتی قوی ندارد.” افزود: این استان ازنظر جغرافیایی درجایی قرار داد که بیمه‌های باربری، دریایی، هواپیمایی و پول در آن قوی نیست و بیشتر پرتفوی بیمه‌ای این استان در بخش درمان، شخص ثالث، بدنه و مسئولیت است.

وی، ادامه داد: درعین حال استان همدان بازارهای بکر زیادی برای بیمه دارد و با توجه به گستردگی جغرافیایی آن، شهرستان‌ها و روستاهای بسیار زیادی با ۶ تا ۷ هزار خانوار جمعیت درآن وجود دارد که در این روستاها به دلیل فاصله و دسترسی کم به بازارهای استانی، دفاتر … برای امورات بانکی و پرداخت قبوض تعریف شده است که باید از آنها استفاده کنیم.

تلاش برای به‌دست آوردن بازارهای بکر استان همدان

مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت‌نو در استان همدان، تاکید کرد: به‌جای رقابت برروی پرتفوی سایر شرکت‌های بیمه و نرخ شکنی، برای به‌دست آوردن بازارهای بکر از طریق بنوشاپ و دفاتر …تلاش می کنیم تا اینگونه بتوانیم رشد قابل توجهی نسبت به سایر شعبات داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

تیتر اول - روزنامه ها تیتر اول - روزنامه ها خبر انتشار مجله اخبار مالی شماره 46