در سال 1403 صورت گرفت؛
پاسخگویی به بیش از ۲۶۰ هزار تماس در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا

به گزارش اخبار مالی به نقل از روابطعمومی بانک سینا، تماسهای برقرار شده با این مرکز به دریافت راهنمایی و اطلاعات بانکی مشتریان اختصاص یافته که نشان دهنده استقبال قابل توجه مردم به سامانههای پاسخگویی غیرحضوری است. همچنین بیش از ۲۱ هزار تماس خروجی مستلزم پیگیری کارشناسان مرکز بوده که به نحو مطلوب تحقق یافته است.
در این مسیر میانگین مدت زمان انتظار مشتریان در صف تنها ۱۸ ثانیه بوده که شاخص ممتازی در شبکه بانکی به شمار میرود.
بر اساس بررسیهای انجام شده حدود ۷۰ درصد تماس نیز در حوزه بانکداری دیجیتال و خدمات غیر حضوری مرتبط با آن بوده است.
بر اساس این گزارش، از مهمترین برنامههای مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا، یکپارچه سازی کانالهای ارتباطی با رویکرد همه جانبه نگر، استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی و راهاندازی چت بات جهت پاسخگوئی هوشمند است.
برچسب ها :اخبار مالی، بانک سینا، پاسخگویی، مشتریان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰