اهمیت بازاریابی میدانی و تقویت تعاملات با مشتریان تاثیرگذار بانک ملی
بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران در نشست با روسای شعب مستقل تهران بانک ضمن بررسی آخرین کارنامه ارزیابی عملکرد شعب مستقل، بر اهمیت بازاریابی میدانی و تقویت تعاملات و روابط مستمر با مشتریان تاثیر گذار با تشکیل و توسعه تیم های بازاریابی تاکید کرد.
وی با تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری به ویژه در خصوص پرونده های اعتبارات اسنادی در حوزه بازرگانی، خواستار بررسی نقاط آسیب پذیر شعب و تعریف بسته خدماتی مورد لزوم به فراخور هر واحد شد.
در این نشست مقرر شد با بودجه بندی و ایجاد عدالت تسهیلاتی بر اساس سیاست اعتباری ابلاغی، مدیریت بیشتر مصارف در دستور کار قرار گیرد.
در پایان با بررسی کارنامه ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بر تغییر نگرش و بهبود امتیاز کارنامه تاکید شد و عضو هیات عامل و معاون امورشعب و بازاریابی تهران از روسای شعب و همه همکاران خواست تا با جدیت ، همت و تلاش بیشتر در راستای دستیابی به جذب منابع و اهداف عالیه بانک گام بردارند.
برچسب ها :بانک ملی، بازاریابی، مشتری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰