راهاندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در مرکز تماس همراه اول

همراه اول در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان خود، از راهاندازی سامانه IVA بهعنوان نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمامفارسی در مرکز تماس خود خبر داد.
به گزارش اخبار مالی به نقل از روابط عمومی همراه اول، این سامانه که با بهرهگیری از فناوری هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی فارسی توسعه یافته، درحال حاضر بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات متداول مشترکان همراه اول است.
مشترکان این اپراتور برای استفاده از این سرویس جدید باید با برقراری ارتباط با سامانه ۹۹۹۰ کلید شماره ۳ و سپس کلید شماره ۱ را انتخاب کنند.
برچسب ها :اخبار مالی، همراه اول، راه اندازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰