چرا با پایان تحریم های ایران مخالفیم؟

چرا با پایان تحریم های ایران مخالفیم؟

- ما نویسندگان این متن یک چیز را خوب می‌دانیم و آن اینکه تحریم‌های ایران نه یک سیاست که یک صنعت بین المللی است که در طول نزدیک به نیم قرن برای آن هزینه شده و حالا به یک نظام اقتصادی تبدیل شده است از این رو به این سادگی‌ها نمی تواند و نباید از بین برود. رفع تحریم های ایران خط قرمز است.