تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر : 5948

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

اجرای بیمه ناباروری در همه بیمارستان‌ها الزامی شد

اجرای بیمه ناباروری در همه بیمارستان‌ها الزامی شد
اخبار مالی: همه بیمارستان‌ها موظف به اجرا و پذیرش بیمه ناباروری شدند، در غیر این صورت مجوز فعالیت آنها لغو می‌شود.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اگر این قانون در جایی اجرا نمی‌شود اطلاع دهید تا پیگیری کنیم، حتی بیمارستان‌های خصوصی وظیفه دارند بیمه ناباروری را اجرا کنند.

او افزود: سال گذشته ۶ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، ایران جزو نادرترین‌ها کشور‌هایی است که از نظر بیمه سلامت و پوشش دهی بیمه درمان به خصوص در روستا‌ها و مناطق محروم عملکرد خوبی دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در موضوع حمایت از پایداری خانواده طرح‌های مختلفی داریم، ادامه داد: پیگیر تامین اعتبار برای اجرای این طرح‌ها هستیم تا رایگان به جامعه هدف خدمات ارایه دهد.

خزعلی بیان کرد: در مجامع بین المللی، ایران رتبه اول را در جنبه خدمات دهی به خصوص در موضوع بهداشتی برای افراد غیر ایرانی کسب کرده است.

وی در سفر به خراسان رضوی با حضور در اختتامیه “همایش ظرفیت‌ها و محدودیت‌های توانمندسازی زنان روستایی و عشایری” در شهرستان کلات تصریح کرد: صنایع دستی کلات خراسان رضوی قابلیت ثبت جهانی دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه بانوان کلات به سبب تلاش برای حفظ میراث و دستاورد‌های گذشتگان خود شایسته تقدیرند، تاکید کرد: نواربافی، ابریشم بافی و گلیم آغداش سه محصول کلات که ۲ مورد آن به تازگی ثبت ملی شده اند، ظرفیت جهانی شدن دارد.

خزعلی با تاکید بر حمایت از این گونه آثار اظهار کرد: تامین ضامن کارمند برای اخذ تسهیلات بانکی عشایر مشکلی است که باید راهکار جایگزین آن تعریف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.