تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 151

الزام متناسب سازی فرایند بیمه گری با درخواست های بیمه گذاران

الزام متناسب سازی فرایند بیمه گری با درخواست های بیمه گذاران

اخبار مالی: مدیرعامل بیمه ایران اصلی ترین هدف مدیران شرکت در دوران مدیریت فعلی را تمرکز بیشتر بر فرایند بیمه گری و تناسب آن با درخواست های جدید بیمه گذاران عنوان کرد. سید مجید بختیاری با بیان این مطلب در دومین جلسه شورای امور بیمه گری بیمه ایران که در شعبه سعدی برپا شد، اظهار

اخبار مالی: مدیرعامل بیمه ایران اصلی ترین هدف مدیران شرکت در دوران مدیریت فعلی را تمرکز بیشتر بر فرایند بیمه گری و تناسب آن با درخواست های جدید بیمه گذاران عنوان کرد.

سید مجید بختیاری با بیان این مطلب در دومین جلسه شورای امور بیمه گری بیمه ایران که در شعبه سعدی برپا شد، اظهار داشت: برهمین اساس در بیمه ایران شورای امور بیمه گری را برای دستیابی به این مهم تشکیل دادیم تا با همفکری خبرگان و کارشناسان توانمند راهکارهای مناسب اصلاح و یا تغییر روند فعالیت ها دربخش فنی به دقت واکاوی و بررسی شود.

وی افزود: نیازهای بیمه ای بیمه گذاران، امروزه بسیار فراتر از پیش بینی شرکت های بیمه ای است و این موضوع باید مورد توجه بخش فنی و بیمه گری صنعت بیمه قرار گیرد.

بختیاری با اشاره به اینکه بی تردید ما هنوز دراول این راه بزرگ هستیم، افزود: به زودی با جمع بندی نظرات و دیدگاه های کارشناسی شیوه نامه جدید تدوین و اصلاحات یا تغییرات لازم دراین خصوص انجام خواهد شد و از طریق معاونت فنی در شعب شرکت گسترش داده و آن را عملیاتی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: پیش فرض های ما برای به روز رسانی بخش فنی توجه ویژه به آموزش، پژوهش و تحقیق میدانی است. همچنین، در بخش بازاریابی به دنبال شناسایی نیاز های جدید بیمه گذاران به منظور طراحی بیمه نامه های جدید هستیم. البته چنانچه بیمه نامه های قدیم نیز به اصلاح نیاز داشته باشد آن را در دستور کار خواهیم گذاشت.

صمدیرعامل بیمه ایران درخصوص تشکیل جلسات شورای امور بیمه گری در شعب نیز، تصریح کرد: شعب بیمه ایران درصف مقدم ارتباط با بیمه گذاران است از این رو با هدف آشنایی بیشتربا مشکلات شعب و بیمه گذاران، تصمیم گرفتیم جلسات این شورا را در شعب برگزار کنیم.

درادامه این جلسه، مدیر شعبه سعدی درباره عملکرد این شعبه درسال ۱۳۹۹ و سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ به تفصیل توضیحاتی را ارائه کرد.

میرزایی که میزبانی این جلسه را در شعبه متبوعش برعهده داشت درباره عملکرد دوران مدیریتش و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته، گفت: حق بیمه صادر شده در سه ماهه اول امسال شعبه سعدی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۸ درصدی در جذب پرتفو را نشان می دهد. میزان خسارت پرداختی نیز رشدی معادل ۲۴ درصد داشته است.
میرزایی در ادامه پیشنهاداتی در خصوص مهندسی مجدد فرایندها دربخش صدور و خسارت، بازنگری درنرخ های اعلامی به بیمه گذاران در شرایط رقابتی، آسیب شناسی و درخواست تفویض اختیار نرخ دهی و ارائه تخفیف ازسوی مدیریت های فنی به واحدهای اجرایی و تهیه دستورالعمل جامع فرایند وصول مطالبات از طریق اوراق خزانه ارایه کرد.

«احمد صفرزاده» معاون فنی بیمه ایران و «عباسعلی فراشیانی» معاون امور استان ها نیز درادامه این جلسه ضمن استقبال از پیشنهادهای مدیرشعبه سعدی به تجزیه و تحلیل آمار و عملکرد شعبه سعدی پرداخته و رهنمود هایی برای ارتقای سطح عملکرد شعبه ارایه کردند.

«عباسعلی فراشیانی» معاون امور استان ها، «منصورامیری» دبیر شورای فنی، «لیلا زهره»مدیر کل بازاریابی، «حسن شریفی» مدیر شعب استان تهران، « سید سلیم بصام» مدیر کل بیمه های اموال، «جهانگیر کرمی» مدیر کل بیمه های اتومبیل، مریم کاویانی مدیر کل حقوقی و امور قراردادها، محمد حضرتی مدیر کل آمار و فناوری اطلاعات، حسین روحی مدیر کل امور نمایندگان شرکت نیز دراین جلسه حاضر بودند و نقطه نظرات خود درباره موضوعات مطرح شده را با اعضای شورا به اشتراک گذاشتند.

در پایان جلسه، مدیر عامل و هیات همراه از شعبه سعدی و شعبه خسارت ثالث جانی و شعبه خسارت درمان بازدید به عمل آوردند./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.