تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
کد خبر : 5392

توضیحات صندوق قرض الحسنه شاهد در خصوص پرداخت اولین مرحله از تسهیلات سال ۱۴۰۲

توضیحات صندوق قرض الحسنه شاهد در خصوص پرداخت اولین مرحله از تسهیلات سال ۱۴۰۲
اخبار مالی-صندوق قرض الحسنه شاهد شاهد طی اطلاعیه ای مهم در خصوص پرداخت اولین مرحله از تسهیلات سال 1402 توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اخبار مالی، صندوق قرض‌الحسنه شاهد در خصوص پرداخت اولین مرحله از تسهیلات قرض الحسنه اعطایی در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه خواهد آمد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است.

ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو این صندوق، به اطلاع آن دسته از اعضای گرانقدری که نسبت به ثبت درخواست وام قرض الحسنه اقدام نموده اند می رساند، بر اساس اعلام قبلی مقرر بود در هفته جاری واریز مبالغ تسهیلات درخواستی به حساب های اعضاء انجام گردد که به دلیل ثبت درخواست دریافت تسهیلات بیش از ۴ هزار نفر از اعضا پیش از کسر اولین مابه التفاوت افزایش حقوق و حق عضویت اردیبهشت ماه و واریز به موجودی های این عزیزان نزد صندوق، جهت رعایت عدالت و همچنین برخورداری حداکثری همه اعضای متقاضی  از حداکثر سقف تسهیلات در سال جاری(۱۴۰۲) با همکاری و تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان ستادی، مناطق و بانکداران اجرایی سراسر کشور بروزرسانی و محاسبه مجدد جهت افزایش مبلغ تسهیلات در حال انجام بوده و ظرف اوایل هفته آینده تمامی درخواست ها نهایی و پرداخت می گردد.

لازم به ذکر است صندوق قرض الحسنه شاهد همواره ضمن شفافیت حداکثری در برنامه ها و اقدامات، تمام تلاش خود را در راستای رضایت حداکثری اعضاء بکار گرفته زیرا تمامی ارکان این نهاد خود را خادم مخلص خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر دانسته و به این خدمت افتخار می کنند.

در پایان بر خود واجب می دانیم ضمن تقدیر و تشکر از همراهی، همدلی و مشارکت تمامی خانواده های عزیز و گرانقدر شهداء و ایثارگران عضو از همکاران خدوم در مناطق و به ویژه بانکداران اجرایی سراسر کشور که در خط مقدم ارائه خدمات به این عزیزان قرار دارند نهایت قدردانی و سپاسگزاری را به جا آوریم./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.