تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر : 4866

جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear ال‌جی به عنوان نمایشگر رسمی League of Legends 2023

جدیدترین مانیتور گیمینگ  UltraGear ال‌جی به عنوان نمایشگر رسمی League of Legends 2023
اخبار مالی-جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear ال‌جی الکترونیکس (LG) مدل (25GR75FG) به عنوان نمایشگر رسمی در رویداد ورزشی League of Legends (LEC) در سال 2023 انتخاب شد.

به گزارش اخبار مالی، این مانیتور جدید در فصل LEC پیش رو که در تعطیلات پایانی همین هفته آغاز می‌شود برای اولین بار به نمایش گذاشته خواهد شد و بازیکنان تیم‌های برتر منطقه را در مسیر کسب افتخارات در مسابقات همراهی خواهد کرد. UltraGear ال‌جی به همکاری قدرتمند خود با LEC، یکی از محبوب‌ترین لیگ‌های Esports در جهان با افتخار ادامه می‌دهد و به تقویت رشد ورزش‌های esports در سطح بین‌المللی پایبند است.

مانیتور گیمینگ UltraGear که برای مسابقات سطح بالایی esport طراحی شده است به لطف برخورداری از صفحه نمایش ۲۴.۵ اینچی Full-HD (1,920 x 1,080) IPS، کیفیت تصویر و سرعت فوق‌العاده‌ای داشته و نرخ تازه‌سازی تصویر آن معادل۳۶۰  هرتز و زمان واکنش  Gray-to-Gray (GTG) آن معادل یک میلی ثانیه است. عملکرد نمایشگر جدید ال‌جی با ادغام فن‌آوری NVIDIA G-SYNC که بریدگی تصویر را برای ارائه تصاویری یکپارچه به حداقل می‌رساند و NVIDIA Reflex که به کاهش تأخیر زمانی موجود بین کلیک کردن تا نمایش برای کنترل دقیق‌تر عکس‌العمل‌ها بر صفحه نمایش کمک می‌کند بهبود یافته است. مانیتور۲۵GR75FG  دارای گواهی VESA Display HDR™ ۴۰۰ ، تصاویری درخشان و شفاف ارائه داده و با طراحی سه وجه بدون حاشیه خود حس غوطه‌وری بازیکنان در فضای بازی را بیشتر می‌کند که این امر باعث می‌شود تمرکز در رقابت‌های شدید آسان‌تر شود.

 

ال‌جی به عنوان بخشی از همکاری خود با LEC، از سال ۲۰۲۲ این لیگ حرفه‌ای را با مانیتورهای گیمینگ UltraGear  خود، در سطح جهانی پشتیبانی کرده است. در فصل ۲۰۲۳ LEC که با ترکیب اروپا، ترکیه و CIS  با خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) رقابت‌های EMEA را به یک لیگ رقابتی قهرمانی ورزش‌های esport واحد در منطقه تبدیل می‌کند و در قالبی جدید برگزار می‌شود، از مانیتور۲۵GR75FG   استفاده خواهد شد. با استفاده از نظرات و بازخوردهای دریافتی از بازیکنان LEC مانیتور ۲۵GR75FG با ارتقاء نسبت به مدل قبلی خود برای ورزش‌های esport بهینه‌سازی شده است. طراحی، قابلیت‌ها و ویژگی‌های مدل جدید مانیتور UltraGear آن را به انتخابی ایده‌آل برای بازیکنان حرفه‌ای و همچنین برای علاقه‌مندان به بازی‌های رقابتی تبدیل کرده است.

Eva Suarez مدیر مشارکت EMEA در Riot Games: “با افتخار اعلام می‌کنیم که همکاری ما با ال‌جی در فصل پیش روی رقابت‌های ۲۰۲۳ LEC ادامه دارد. ما به فراهم کردن بهترین تجربه گیمینگ برای شرکت‌کنندگان خود متعهد هستیم و مانیتور گیمینگ جدید UltraGear ال‌جی در ارائه کیفیت تصویری فوق‌العاده برای بازیکنان حرفه‌ای لیگ قرمانان ما در هر مرحله از LEC عملکردی درخشان خواهد داشت.”

سئو یانگ جائه رئیس واحد تجاری IT شرکت راه‌کارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس: “ال‌جی برای معرفی مانیتور مدل ۲۵GR75FG در رقابت‌های LEC 2023 پیش رو هیجان زیادی دارد. مانیتور شگفت‌انگیز ما با عملکرد فوق‌العاده و کارایی بالا و دقیق که برای نیازهای ورزش‌های الکترونیکی حرفه‌ای طراحی شده است، در حالی که بهترین تیم‌های منطقه EMEA برای پیروزی رقابت می‌کنند در قلب رقابت‌ها حضور خواهد داشت. مانیتور  UltraGear ال‌جی به حمایت از LEC ادامه داده و به رشد ورزش‌های esport در سراسر جهان کمک خواهد کرد.”

مشخصات فنی
مانیتور گیمینگ LG UltraGear

(۲۵GR75FG)

نوع صفحه نمایش IPS
سایز صفحه نمایش ۲۴.۵-inch
وضوح FHD (1,920 x 1,080)
طیف رنگی sRGB 97%
نرخ تازه‌سازی تصویر ۳۶۰Hz
زمان واکنش ۱ms GTG
HDR VESA DisplayHDR™ ۴۰۰
اتصال HDMI 2.0 x2

DisplayPort 1.4 x1

USB 3.0 x1 Upstream, x2 Downstream

H/P out

همگام‌سازی تطبیقی  (Adaptive Sync) NVIDIA® G-SYNC with Reflex
پایه زاویه با جهت عمودی: -۵º to +15º (دستی)

ارتفاع: ۱۱۰mm (دستی)

چرخش: ±۳۰º

چرخش: بله (در جهت ساعتگرد)

دارای قابلیت نصب دیواری (۱۰۰ x 100mm)

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.