تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 3830

رشد ۶۷ درصدی مانده سپرده های شعب بانک توسعه صادرات

رشد ۶۷ درصدی مانده سپرده های شعب بانک توسعه صادرات
اخبار مالی: مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: مانده سپرده های شعب این بانک در پایان تیرماه سال جاری با رشد 40 درصدی از 80 هزار و 452 میلیارد ریال به 112 هزار و 404 میلیارد ریال رسیده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل 67 درصد رشد داشته است.

یوسف نجدی، به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در این بین شعب مرکزی با ۵۴ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال ،میرداماد با ۲۲ هزار و ۴۸۲میلیارد ریال و تبریز با ۷ هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال بیشترین سهم را از نظر مانده سپرده ها ( ارزی و ریالی) در بین شعب بانک به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: مانده تسهیلات اعطایی شعب در مقطع یادشده با رشد ۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از رقم ۸۸ هزار و ۴۳۳ میلیارد ریال به رقم ۱۱۳ هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۶۰ درصدی را نشان می دهد.

نجدی با اشاره به مانده تسهیلات ۲.۹ میلیارد دلاری بانک تا پایان تیرماه سال جاری، افزود: شعبه مرکزی با معادل ۵۴ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال، شعبه میرداماد با معادل ۲۲ هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال و شعبه تبریز با معادل ۷ هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال، بیشترین سهم را از نظر مانده تسهیلات( ارزی و ریالی) در بین شعب بانک به خود اختصاص داده اند.

معاون امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، عملکرد بانک در شاخص برات اسنادی وارداتی در مدت یادشده نسبت به مدت مشابه سال قبل را ۳۲ درصد اعلام کرد و گفت: بیشترین سهم این شاخص به ترتیب متعلق به شعبه اراک و سنندج است.

نجدی افزود: عملکرد شعبه در شاخص حواله های ارزی وارده و صادره در پایان تیرماه سال جاری بالغ بر ۴۴۸ میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۱ درصد رشد داشته است ضمن اینکه شعب مرکزی، اردبیل، کرمانشاه و قم به ترتیب بیشترین سهم را در این شاخص کسب کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.