تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 507

نرم‌افزار ال‌جی جدیدترین اعتبارنامه را از TÜV Rheinland دریافت کردند

نرم‌افزار ال‌جی جدیدترین اعتبارنامه را از TÜV Rheinland دریافت کردند
اخبار مالی-اکنون مرکز نرم‌افزار ال‌جی می‌تواند به عنوان یکی از آزمایشگاه‌های TÜV Rheinland، ایمنی عملکرد نرم‌افزارهای لوازم خانگی را ارزیابی ‌کند.

به گزارش اخبار مالی، مرکز نرم‌افزار ال‌جی الکترونیکس رسماً به عنوان یکی از آزمایشگاه‌های TÜV Rheinland برای ارزیابی ایمنی عملکرد نرم‌افزارهای لوازم خانگی منصوب شد. شرکت ال‌جی اولین شرکتی است که توانسته است افتخار دریافت چنین اعتبار ویژه‌ای را از TÜV Rheinland که یکی از معتبرترین مراجع جهانی آزمایش، بازرسی و خدمات صدور گواهی‌نامه است برای مرکز اختصاصی تست نرم‌افزار خود کسب کند.

ال‌جی با انجام آزمایش‌هایی مطابق با استانداردهای جهانی مربوطه (IEC 60730-1, IEC 60335-1) می‌تواند معماری نرم‌افزار مورد استفاده برای لوازم خانگی هوشمند خود را ارزیابی کرده و رعایت یا عدم رعایت ملزومات ایمنی عملکرد در آن‌ها را تعیین کند. این امر به شرکت کمک می‌کند زمان مورد نیاز برای ارائه محصولات ایمن و با کیفیت به مشتریان خود را کاهش دهد.

به علاوه، ال‌جی انتظار دارد که اعتبار دریافت شده در زمینه ارزیابی و آزمایش، مزایای رقابتی تجارت لوازم خانگی این شرکت را بیش از پیش تقویت کرده و اعتماد مشتریان به قابل اطمینان بودن و کیفیت کلی لوازم خانگی پیشرفته آن را ارتقاء دهد.

ال‌جی با استفاده از توانمندی‌های نرم‌افزاری خود به پیشرفته‌تر کردن سبد تجاری‌اش در تمامی زمینه‌های تجاری ادامه می‌دهد. در ماه ژوئن ۲۰۲۲ مرکز نرم‌افزار این شرکت با انتخاب شدن به عنوان یکی از آزمایشگاه‌های TÜV Rheinland به یکی از معتبرترین ارائه دهندگان ارزیابی ایمنی عملکرد نرم‌افزار خودرو تبدیل شد. این مرکز پیش از این نیز موفق شده بود از طرح اعتبارسنجی آزمایشگاهی کره جنوبی (KOLAS) برای ارزیابی نرم‌افزار خودرو و سنجش کیفیت محصولات الکتریکی و الکترونیکی گواهی اعتبار دریافت کند.

Park In-sung رئیس مرکز نرم‌افزار ال‌جی الکترونیکس:”ما به دنبال کردن فعالیت‌ها و ابتکار عمل‌های متنوع برای توسعه کیفیت نرم‌افزار و افزایش اعتماد عمومی که در نهایت منجر به تقویت رقابت‌پذیری محصولات و خدمات ال‌جی می‌شوند ادامه خواهیم داد.”/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.