تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 6391

رئیس کل بیمه مرکزی:

وضع عوارض غیرفنی بر صنعت بیمه، قابل قبول نیست

وضع عوارض غیرفنی بر صنعت بیمه، قابل قبول نیست
اخبار مالی: رئیس کل بیمه مرکزی گفت: سندیکای بیمه گران ایران در ایجاد فضای تعاملی صنعت بیمه و حوزه های فرهنگسازی، نقش مهمی را ایفا کرده است.

علی استادهاشمی در مراسم ویژه سالروز تاسیس سندیکای بیمه گران ایران افزود: حضور میدانی پررنگ مدیران عامل و مقامات ارشد صنعت بیمه در استان ها و اعطای اختیارات بیشتر به مدیران شعب و مسئولان استانی، شاخص های بیمه ای را ارتقا خواهد داد.

رئیس کل بیمه مرکزی از جامعه بیمه گران به عنوان قشر فرهیخته و خدمتگزار یاد کرد و افزود: نهادناظر صنعت بیمه در چارچوب قانون و ماموریت های محوله از شبکه فروش و سایر بخش های بیمه گری حمایت می کند.

استادهاشمی، تقویت ابزار فناورانه و رویکرد نوآوری را یک ضرورت آشکار توصیف کرد و تصریح کرد: در سال جاری اقدامات و راهبردهای قابل قبولی در این حوزه پیاده سازی شد که این روند در سال آینده با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

رییس شورای عالی بیمه با تاکید بر لزوم همگرایی بین تمامی نهادهای بیمه ای، اعلام کرد: با کمک تمامی ذینفعان، حرف صنعت بیمه را به گوش قوای سه گانه و ارکان دیگر حاکمیت خواهیم رساند.

وی افزود: بیمه گران برای پرداخت خسارات زیاندیدگان هیچ مشکلی ندارند اما وضع عوارض غیرفنی بر صنعت بیمه، قابل قبول نیست.

استادهاشمی در پایان از ضرورت رشد ضریب نفوذ بیمه با بهره گیری از ابزارهای فرهنگسازانه سخن گفت و از مدیران ارشد شرکت های بیمه خواست در این خصوص، تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

 

گفتنی است در این آیین، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، رئیس شورای عمومی، هیات رییسه و تنی چند از مقامات صنعت بیمه نیز دیدگاه های خود را مطرح کردند.

شایان ذکر است در حضور رئیس کل، اعضای هیات عامل، تنی چند از مقامات بیمه مرکزی و مسئولان سندیکا از بیمه گران برتر استان ها تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.