تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر : 6216

پیام تبریک مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت خجسته سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

پیام تبریک مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت خجسته سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن
اخبار مالی-دکتر محمود تبریزی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گرامیداشت مقام مادر و روز زن را تبریک گفت.

به گزارش اخبار مالی به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکترمحمود تبریزی طی پیامی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سالروز گرامیداشت مقام مادر و روز زن را به تمامی مادران و زنان ایران زمین تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

به نام خداوند بخشنده‌ و مهربان

((انا اعطیناک الکوثر))

مادر کلمه ایست که از واژه واژه آن قداست می بارد و زن گوهری گرانبهاست که زیر بنای فضیلت های انسانی و ارزش های والای خلیفه خدا بر روی زمین است.

حضرت فاطمه زهرا (س) زمینی شد تا به یمن قدومش، بهشت بهای مادران شود و عشق، بهانه مادر شدن. امروز عشق مادری حرمت نام ام‌ابیها است که حلاوت تقدیر از چنان عشقی را به تقویم کشانده است.

اینجانب بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت روز مادر و زن و سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را به شما همکاران گرامی و تمام جامعه ی بانوان بویژه ماداران و همسران معظم شهدا و جانبازان ،تبریک  و تهنیت عرض می کنم عرض می کنم . و ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و شایسته‌ بانوان همکار، امیدوارم همچون گذشته با دلی سرشار از مهر و معنویت و اخلاص، در خدمت به جامعه هدف ، منشاء اقدامات مهم و موثر باشند.

همواره سلامت و سعادتمند باشید.

محمود تبریزی

مدیرعامل

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.