تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر : 4681

توسط مدیرعامل صورت می پذیرد:

ارائه چشم ‌انداز آینده ال‌جی در نمایشگاه CES 2023

ارائه چشم ‌انداز آینده ال‌جی در نمایشگاه CES 2023
اخبار مالی- ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 از جدیدترین محصولات نوآورانه خود و راه‌کارهای سبک زندگی هوشمند این شرکت برای ارائه ارزش و تجربه‌های کاربری منحصربه‌فرد رونمایی خواهد کرد.

به گزارش اخبار مالی به نقل از ال جی، ال‌جی الکترونیکس (LG) امروز اعلام کرد قصد دارد به صورت حضوری در نمایشگاه CES شرکت کرده و علاوه بر برپایی یک غرفه فیزیکی، کنفرانس مطبوعاتی LG World Premiere خود را نیز در ماه ژانویه در لاس‌وگاس برگزار کند. این کنفرانس خبری با تم “Life’s Good” در ساعت (PST)8:00 روز ۴ ژانویه در مرکز انجمن خلیج Mandalay برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

برای آغاز مراسم، مدیرعامل ال جی، ویلیام چو در خصوص چشم‌انداز خود از آینده ال‌جی برای سال ۲۰۳۰ به بعد سخنرانی خواهد کرد. مدیرعامل Cho خلاصه‌ای از فن‌آوری‌های این شرکت برای ایجاد یک زندگی بهتر، چالش‌های جدید ال‌جی برای توسعه تجربه‌های کاربری و تعهد پیوسته این شرکت برای محافظت از محیط­زیست و مشارکت ال‌جی در ایجاد جامعه‌ای فراگیرتر را ارائه خواهد کرد.

ال‌جی همچنین از جدیدترین محصولات نوآورانه خود و راه‌کارهای سبک زندگی هوشمند این شرکت برای ارائه ارزش و تجربه‌های کاربری منحصربه‌فرد رونمایی خواهد کرد. تلویزیون OLED ال‌جی نیز در جشن ده سالگی خود یک گام به جلو برداشته و ارائه پارادایم جدید لوازم خانگی در تولید ارزش‌ افزوده‌ حتی پس از خرید، بخشی از تازه‌های ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 می­باشد.

کنفرانس مطبوعاتی از طریق وبسایت (www.LG.com/CES2023) و صفحه بلاگ ال‌جی https://lgblog.ir)/( به صورت زنده پخش خواهد شد. بازدیدکنندگان آنلاین می‌توانند جدیدترین راه‌کارهای سبک زندگی ال‌جی که در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شده را نیز در این آدرس‌ها‌ مشاهده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.