تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر : 6405

افزایش سود «صندوق تداوم اطمینان تمدن» به ۳۰.۵درصد

افزایش سود «صندوق تداوم اطمینان تمدن» به ۳۰.۵درصد
اخبار مالی: تامین سرمایه تمدن با افزایش سود موثر سالانه صندوق تداوم اطمینان تمدن به 30.5درصد به طور جدی وارد رقابت صندوق های سرمایه گذاری ETF شد .

مدیر بزرگترین صندوق درآمد ثابت کشور در راستای توسعه بستر های سرمایه گذاری ، بازدهی صندوق سرمایه گذاری تداوم اطمینان تمدن با نماد « تداوم » را به ۳۰.۵درصد سالانه افزایش داد .

از مزایای رقابتی صندوق درآمد ثابت تداوم اطمینان تمدن می توان به بازدهی بالا، نقدشوندگی، مدیریت ریسک و سود پایدارسالانه ۳۰.۵درصدی، در مقایسه سایر صندوق‌های etf اشاره کرد که حاصل تلاش مدیریت صندوق در تامین سرمایه تمدن می باشد . سرمایه‌گذاران در «صندوق درآمد ثابت تداوم » مطابق قانون از مالیات معاف هستند.

وجود بازارگردان در این صندوق، باعث می‌شود زمانی که سرمایه گذار قصد فروش دارایی خود را دارد، دارایی سرمایه گذار توسط بازارگردان در سامانه معاملاتی بورس خریداری گردد. در نتیجه نیازی به ضامن نقدشوندگی وجود ندارد و این کار به راحتی ازطریق بازارگردان صورت می‌پذیرد. بازارگردانی صندوق تداوم اطمینان تمدن، به عهده صندوق بازارگردانی توسعه بازار تمدن می باشد.

سود سرمایه‌گذاری در صندوق تداوم اطمینان تمدن از محل ما به التفاوت NAV صدور و ابطال  واحدهای صندوق حاصل می‌شود. به این صورت که سود روزانه به ارزش هر واحدصندوق اضافه شده و زمانی که سرمایه‌گذار قصد فروش دارایی خود را دارد، اصل دارایی و سود محقق شده از ابتدای سرمایه‌گذاری خود را هم‌زمان دریافت خواهد کرد.

در خصوص دوره ماندگاری در این صندوق باید گفت صندوق سرمایه‌گذاری تداوم دوره ماندگاری ندارد و هر زمانی که سرمایه‌گذار دارایی خود را ابطال کند، متناسب با تعداد روزهای سرمایه‌گذاری، سود محاسبه می شود.

شایان ذکر است ، جهت سرمایه گذاری در صندوق تداوم اطمینان تمدن از طریق سایت iBshop  یکصدهزار تومان و از طریق سامانه های آنلاین شرکت های کارگزاری ۵۰۰هزار تومان است.

برای سهولت در سرمایه‌گذاری برای مشتریان، راه‌های مختلفی برای خرید و فروش واحدهای این صندوق ایجاد شده است. سرمایه‌گذاران می‌توانند ازطریق شعب سوپرمارکت مالی iBshop، سامانه iBshop، iBtrader و یا سایر سامانه‌های آنلاین شرکت های کارگزاری اقدام کرد.

صندوق سرمایه‌گذاری تداوم اطمینان تمدن (ETF)،از صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت است که از سال ۱۳۹۳ تحت مدیریت تامین سرمایه تمدن و بامجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت خود را آغاز کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.