تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۶
کد خبر : 4388

رییس هیات مدیره بانک ملی تاکید کرد:

اوراق گام و برات الکترونیکی، راهکاری بهینه برای تامین سرمایه واحدهای تولیدی

اوراق گام و برات الکترونیکی، راهکاری بهینه برای تامین سرمایه واحدهای تولیدی
اخبار مالی: رییس هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: اوراق گام و برات الکترونیکی، راهکاری بهینه برای تامین سرمایه و گردش واحدهای تولیدی است.

عباس شفیعی در دیدار با فعالان اقتصادی، اعضای اتاق بازرگانی قزوین و معاون اقتصادی استاندار قزوین که محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور نیز حضور داشت، روش های نوین تامین مالی غیر تسهیلاتی از جمله اوراق گام و برات الکترونیکی را راهکاری ارزان، کارآمد و بهینه برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: در راستای حمایت از اقتصاد استان قزوین، تمامی منابع بانک ملی استان در خود استان مصرف شده است.

محمدنور آزادی نیز ضمن تشریح شرایط اقتصادی روز و سیاست های کلان بانک مرکزی بر تعهد بانک ملی ایران نسبت به حمایت از فعالان اقتصادی از طریق ابداع راهکارهای متنوع و هماهنگ با نیاز های کشور تاکید کرد.

در این دیدار، پرسش های حاضران از سوی مدیران عالی بانک پاسخ داده و در راستای اشاعه استفاده از ابزارهای مالی نوین مقرر شد جلسات آموزشی مستمری با حضور فعالان اقتصادی برگزار شود.سرمایه انسانی، مهترین نقطه قوت بانک استرییس هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب قزوین این بانک گفت: سرمایه انسانی، مهترین نقطه قوت بانک ملی ایران است.

عباس شفیعی در ملاقات با همکاران اداره امور شعب قزوین با تشریح وضعیت جاری بانک، از واژه ناترازی نقدینگی به عنوان واژه ای جدید اما آشنا در ادبیات بانک یاد کرد و ضمن تاکید بر اینکه سرمایه انسانی مهترین نقطه قوت بانک ملی است، گفت: اطمینان دارم چالش ناترازی بانک با همت همکاران رفع می شود.

وی اظهار کرد: اداره امور شعب استان قزوین با برخورداری از ظرفیت های بالای استان در بخش های صنعت، دانشگاهی، گردشگری و کشاورزی می تواند جزء استان های سرآمد بانک در دستیابی به شاخص ها و اهداف عملکردی باشد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت توسعه بانکداری الکترونیک بیان کرد: از همکاران انتظار می رود با ارتقاء دانش خود در زمینه فناوری و دانش های روز، در جهت استفاده بهینه از بسترهای فناوری و ارتقای بانک کوشا باشند.

محمدنور آزادی نیز منابع انسانی را با ارزش ترین سرمایه های بانک ملی ایران عنوان و اظهار کرد: گفت و گو و تبادل نظر در سطوح مختلف سازمان موجب شفافیت و زمینه ساز بهبود عملکرد سازمانی است.

وی ضمن معرفی راهکارهای رفع ناترازی و خروج از زیان، اهمیت شناخت، معرفی و بکارگیری محصولات نوین جذب منابع و ابزارهای تامین مالی توسط همکاران را ضروری عنوان کرد و گفت: دغدغه مدیران عالی بانک معیشت و انتظارات رفاهی همکاران است و عزم جدی برای رفع این نگرانی ها به رغم تمامی محدودیت ها وجود دارد.

همچنین رییس اداره کل بانکداری خرد و کسب و کارهای کوچک و معاون اداره کل خارجه به پرسش های همکاران پاسخ دادند.

در این سفر، از تعدادی مجموعه های اقتصادی و تولیدی بازدید به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.