تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 3917

سرپرست معاونت بین‌الملل بانک صادرات ایران:

باجه ارزی بانک صادرات برای تسهیل فعالیت‌های بازرگانی راه‌اندازی شد

باجه ارزی بانک صادرات برای تسهیل فعالیت‌های بازرگانی راه‌اندازی شد
اخبار مالی: سرپرست معاونت بین‌الملل بانک صادرات ایران از راه‌اندازی باجه ارزی برای تسهیل فعالیت‌های بازرگانی و تجاری بین استان گلستان و منطقه آسیای میانه در شعبه مرکزی بانک در شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

داود مهدیان با اعلام این خبر افزود: این باجه ارزی با هدف استفاده، ایجاد ظرفیت‌ها و جذب منابع ارزی در استان گلستان و به دلیل مجاورت با کشور ترکمنستان و همچنین نزدیکی به منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون راه‌اندازی شده و خدمت‌رسانی کاملی برای تسهیل فعالیت تجار و بازرگانان استان گلستان خواهد داشت.

وی با برشمردن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی و صادراتی استان گلستان آمادگی این باجه را برای ارائه انواع خدمات ارزی و ریالی، مشاوره‌های مالی و ارزی، افتتاح انواع سپرده‌ها و حوالجات ارزی اعلام کرد.

مهدیان با اشاره به بازار ١٠٠ میلیارد دلاری تجارت بین‌المللی کشور گفت: بانک صادرات ایران با داشتن ٢٧۴ دایره و باجه ارزی و سابقه درخشان در ارائه خدمات تجاری و بازرگانی کشور سهم مهمی در مبادلات تجاری دارد و برای خدمت‌رسانی به بازرگانان در منطقه خلیج‌فارس، اروپا، آسیای میانه و سایر نقاط جهان از ظرفیت‌های کارآمدی برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.