تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 3892

تمدید برخط بیمه‌‌نامه‌‌های شخص‌ ثالث کوثر

تمدید برخط بیمه‌‌نامه‌‌های شخص‌ ثالث کوثر
اخبار مالی: تمدید برخط بیمه‌ نامه‌ های شخص‌ ثالث شرکت بیمه کوثر به منظور تکریم ارباب‌ رجوع و تسهیل در ارائه خدمات به بیمه‌ گذاران در سامانه «کوثر من» عملیاتی شد.

بنابر اعلام مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال بیمه کوثر، بیمه‌گذاران می ‌وانند با مراجعه به سامانه “کوثر من” به نشانی https://mykins.ir ، ورود به بخش صدور آنلاین بیمه‌نامه و قسمت تمدید بیمه‌نامه شخص‌ثالث از این خدمت استفاده کنند.

مجتبی بهرامی خاطرنشان‌ کرد: راه اندازی این ماژول کمک شایانی به بیمه گذاران می‌کند و از قابلیت‌های جدیدی از جمله به برخط بودن کامل فرآیند تمدید ، دریافت کد یکتای قابل استعلام در سامانه بیمه مرکزی به صورت لحظه‌ای، نیاز حداقلی به ورود اطلاعات توسط کاربر و تسهیل و سرعت‌بخشی به فرایند صدور بیمه‌نامه، کاهش مراجعات حضوری بیمه‌گذاران، مشاهده برخط تخفیفات و شرایط بیمه‌نامه و امکان انتخاب و ویرایش آسان تعهدات مالی بیمه‌نامه، راننده و خودروی مورد بیمه برخوردار است.

وی افزود: با توجه به اهمیت حمایت از شبکه فروش، فرایند تمدید از طریق کد نمایندگان شرکت بیمه کوثر انجام شده است و نمایندگان در کارمزد صدور سهیم خواهند بود.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت خبرداد: تمدید بیمه‌نامه‌های شرکت بیمه کوثر در تمامی رشته‌ها تنها با اسکن QRCODE تعبیه شده بر روی بیمه‌نامه‌ از برنامه‌های آتی این مدیریت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.