تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر : 4914

سود صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی واریز شد

سود صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی واریز شد
اخبار مالی: سود دوره بهمن ماه صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی با نرخ 23.1درصد محاسبه وبه حساب سرمایه گذاران واریز شد.

یکی از مهمترین ملاک‌های انتخاب صندوق سرمایه‌گذاری توجه به میانگین بازدهی صندوق می‌باشد. اطلاعاتی که هر سرمایه‌گذار باید قبل از سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها کسب کند، میانگین بازدهی صندوق در طول چند ماه گذشته است.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، بازدهی مناسبی به نسبت ریسک کمی که هر سرمایه‌گذار می‌پذیرد، دارند. این سودها به صورت روزشمار و غالباً تضمین شده است که با سررسید پرداخت یک ماهه به مشتریان پرداخت می‌شوند.

اگر نیم نگاهی به لیست صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت کرده باشید، متوجه خواهید شد که صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت توسعه صادرات آرمانی بهترین عملکرد و بازدهی در سال را از خود نشان داده است.

در واقع صندوق‌های شرکت تأمین سرمایه تمدن توانسته‌اند جزو بهترین و البته پرسودترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در کشور باشند که در حوزه درآمد ثابت سرمایه‌گذاری‌های خوبی در طی سال داشته‌اند. مدیران صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی شرکت تأمین سرمایه تمدن، با جلب اعتماد سرمایه‌گذاران توانسته‌اند ارزش دارایی‌های صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی را به حدود ۱۵۰ هزارمیلیارد ریال افزایش دهند.

نرخ سودی که هر ماه این صندوق برای مشتریان به ارمغان آورده ۲۳.۱درصد روزانه و در حال حاضر برابر با۲۵.۷ درصد مؤثر سالانه خواهد بود که بالاترین نرخ سوددهی در بین رقبای خود را دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.