تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 5996

نماد «سامان» در قیمت ۳۱۸ تومان گشایش یافت

نماد «سامان» در قیمت ۳۱۸ تومان گشایش یافت
اخبار مالی: بازار اول فرابورس در معاملات روز جاری شاهد گشایش نماد معاملاتی بانک سامان با نماد «سامان» بود که با قیمت 318 تومان در تابلو معاملات فرابورس قرار گرفت.

طی معاملات روز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲، هفتم آبان ماه، سهام بانک سامان در نماد «سامان» که در تاریخ ۱۴ تیرماه امسال در فرابورس پذیرش شده بود، برای اولین بار به روش گشایش نماد، در بازار اول عرضه شد.

این نماد پیش‌تر در تابلو زرد بازار پایه معامله می‌شد که هم‌اینک به بازار اصلی فرابورس ارتقا یافته است.

گفتنی است «سامان» پس از احراز تمامی شرایط پذیرش در تاریخ ۲۹ شهریورماه سال جاری، به عنوان سیصد و چهارمین نماد معاملاتی در فهرست نمادهای فرابورس ایران قرار گرفت.

امروز در جریان گشایش نماد سامان، تعداد ۶‌میلیون و ۷۲۱هزار سهم این شرکت به ارزش ۲میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان به قیمت ۳۱۸ تومان و ۲ ریال مورد معامله قرار گرفت.

معاملات این سهم در سمت خرید به صورت متعادل در اختیار بازیگران حقیقی و حقیوقی با مالکیت حدود ۵۰ درصدی برای هرکدام از آنها بود، در سمت فروش اما ۸۱ درصد حقیقی‌ها فعال بودند.

همچنین طبق اعلام ناظر بازار فرابورس، طی عرضه امروز محدودیت حجمی یعنی حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش برای نماد معاملاتی سامان به میزان ۲۰۰ هزار سهم در نظر گرفته شد و از فردا، دامنه نوسان قیمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قیمت در بازار اول فرابورس ایران تعیین خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.