تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر : 4184

همکاری ال‌جی با Unity برای ارائه تجربه‌های جدید در فضای مجازی

همکاری ال‌جی با Unity برای ارائه تجربه‌های جدید در فضای مجازی
اخبار مالی-ال‌جی الکترونیکس (LG) با شرکت Unity ، که یک پلتفرم پیشروی جهانی در تولید و اجرای محتوای سه بعدی در لحظه (RT3D) است، به منظور توسعه Meta-home و انسان‌های دیجیتال تفاهم نامه‌ای را منعقد کرد.

به گزارش اخبار مالی، Meta-home به کاربران اجازه می‌دهد که از فضای شخصی زندگی‌شان یک نسخه دیجیتالی بسیار دقیق و مشابه بسازند و در این فضای پویای مجازی که مطابق با فضای زندگی واقعی خودشان است زمان خود را سپری کنند. تمام محصولات LG نصب شده در خانه واقعی کاربر در Meta-home وجود دارند. از این گذشته، هر تنظیماتی که کاربر بر روی دستگاه‌های LG خود در فضای دیجیتال انجام دهد در دنیای واقعی بازتاب داده می‌شود و این امکان یک تجربه خلاقانه است و روشی نوآورانه و راحت به کاربران ارائه می‌دهد.

کاربران همچنین می‌توانند محل زندگی دیجیتال خود را با تغییر چیدمان لوازم منزل شخصی‌سازی کنند و با سایر کاربران Meta-home از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و تجربیات و توصیه‌های شخصی خود را در خصوص استفاده از راه‌کار‌های سبک زندگی پیشرفته ال­جی با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

علاوه­بر­این، Meta-home دارای انسان‌های دیجیتالی است که می‌توانند حس کنند کاربر چه زمانی نیاز به کمک دارد تا پشتیبانی به موقع ارائه ‌دهند. برای مثال تشخیص می‌دهند که کاربر برای مدیریت و استفاده از یکی از لوازم منزلش نیاز به کمک دارد. این دستیاران دیجیتالی قادرند از طریق ادغام قابلیت تشخیص صدای ال­جی، پردازش زبان و فن‌آوری‌های فهم محتوا، و همچنین موتور پیچیده Unity – که صنایع بسیاری از آن استفاده می‌کنند –به شکلی طبیعی ارتباط برقرار کنند.

ساکنین مجازی Meta-home علاوه بر مهارت‌های مکالمه، با استفاده از حالت‌های طبیعی چهره متناسب با موقعیت، تعاملات و واکنش‌هایی را نشان می‌دهند که آن‌ها را به عنوان یک انسان باور پذیرتر می‌کند.

دکتر کیم بیونگ هون مدیر ارشد فن‌آوری و معاون اجرایی ال­جی الکترونیکس می‌گوید: ” Meta-home که دارای انسان‌های دیجیتالی‌ است از فن‌آوری‌های پیشرفته ال­جی و درک عمیق از مصرف­کنندگان و محیط خانه‌های آن‌ها، و قابلیت‌های بی نظیر Unity در RT3D و گرافیک کامپیوتری برای ارائه یک نوآوری شگرف در تجربه کاربر،استفاده خواهد کرد”. /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.