تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر : 3042

در فروردین ماه 1401 رقم خورد:

بانک کارآفرین ۲۰هزار میلیون ریال تسهیلات ازدواج داد

بانک کارآفرین ۲۰هزار میلیون ریال تسهیلات ازدواج داد
اخبار مالی-بانک کارآفرین در فروردین ماه ۲۰هزار و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج داد.

به گزارش اخبار مالی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این بانک به‌منظور ترویج سنت حسنه ازدواج، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج معادل ماه ۲۰هزار و ۶۰۰ میلیون به متقاضیان پرداخت کرد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۲۸۵نفر متقاضی در صف انتظار جهت معرفی به شعب عامل بانک و ۱۵۵ نفر متقاضی در حال طی کردن مراحل جهت اخذ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در شعب عامل هستند. بانک کارآفرین از تاریخ اول فروردین ماه سال ۱۴۰۱تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به ۱۶متقاضی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.
این بانک از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۰، ۵۸۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج معادل ۴۷۱ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.
فرآیند دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک کارآفرین به این شرح است؛ هر یک از زوجین به صورت جداگانه باید در سامانه تسهیلات وام ازدواج بانک مرکزی، ثبت نام و کدرهگیری دریافت کنند.
سپس توسط سرپرستی بانکی که در سامانه از طرف شخص متقاضی مشخص شده است، شعبه پرداخت کننده تسهیلات مشخص و برای فرد ثبت نام کننده، پیامک ثبت اطلاعات و شروع مرحله بعدی دریافت تسهیلات ارسال می شود.
در مرحله آخر فرد متقاضی باید به شعبه مراجعه کرده با ارائه مدارک لازم پرونده خود را تکمیل و وام ازدواج خود را دریافت کند.
شایان ذکر است این فرآیند نباید بیشتر از ۴۵روز زمان ببرد، در غیر این صورت فرد متقاضی باید مجددا ثبت نام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.