تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
کد خبر : 2544

صدور۱۰میلیون دلارحواله ارزی از شعبه سمنان بانک توسعه صادرات

صدور۱۰میلیون دلارحواله ارزی از شعبه سمنان بانک توسعه صادرات
اخبار مالی-رئیس شعبه سمنان بانک توسعه صادرات ایران گفت: مجموع حواله های صادره و وارده در این شعبه از بانک در استان سمنان از آغاز سال ۱۴۰۰ تا پایان دی ماه بیش از ده میلیون دلار بوده است.

عباس زاهدی اظهار کرد: تسهیلات اعطایی صادراتی ده ماهه امسال بانک توسعه صادرات استان سمنان به ارزش ۲ هزار و ۳۷۷ میلیارد ریال به بخش صنعت اعم از تولید سیم و کابل، کولر و بخاری، فروسیلیسیوم، ظروف یکبار مصرف، انواع رنگ، چسب، روغن موتور و فرش تخصیص داده شده است.

وی با اعلام صدور ۲۷ میلیارد ریال ضمانتنامه از شعبه سمنان طی ده ماهه اول سال جاری، گفت: تلاش داریم به عنوان یک بانک دولتی و تخصصی حامی صادرات، با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و جهش تولید، بسته کاملی از تسهیلات و خدمات نوین مالی و غیرمالی نوآورانه را به مشتریان ارائه کنیم.

زاهدی یادآور شد: بانک توسعه صادرات ایران در حوزه شرکت های دانش بنیان، تا سقف۲۰ میلیارد ریال تسهیلات، بدون اخذ صورت های مالی حسابرسی شده با نرخ سود مناسب و برخورداری از تخفیف کارمزد خدمات ریالی اعطا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان علاوه بر ارائه وثایق مرسوم در صورت ارائه ضمانت نامه از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی می توانند از تسهیلات یاد شده بهره‌مند شوند.

زاهدی اذعان کرد: این بانک با استفاده از فناوری های دیجیتال تحول آفرین، به صورت عادلانه به فعالان عرصه صادرات کمک می کند تا از فرصت های موجود در بازارهای داخلی و خارجی حاضر شده و از این طریق به اقتصاد کشور کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.