تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 1579

وزیر صمت:

قیمت سیمان در بورس کیسه ای ۲۵ هزار تومان شد

قیمت سیمان در بورس کیسه ای ۲۵ هزار تومان شد
اخبار مالی- وزیر صمت از بازگشت سیمان کیسه ای به 25 هزار تومان و قیمت فله 360 تومان در بورس خبر داد.

به گزارش اخبار مالی به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رضا فاطمی امین وزیر صمت بعد از نشست کمیسیون تلفیق امروز مجلس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قیمت سیمان در بورس به کیسه ای ۲۵ هزار تومان و قیمت سیمان فله نیز به قیمت سه ماه قبل یعنی ۳۶۰ تومان رسید است.

طبق گفته فاطمی امین تمرکز بر بازار سیمان تا هفته دیگر نیز ادامه دارد و تا دو هفته آتی، تمامی خرده فروشان و عاملان فروش سیمان وارد سامانه تجارت و بورس خواهند شد تا عمده فروشی و خرده فروشی نیز به یک روال معقول برسد.

وزیر صمت از فولادی ها نیز یاد کرد و در خصوص قیمت فولاد در بازار گفت: قیمت فولاد بر سایر محصولات بازار موثر بوده و بر فضای روانی بازار نیز اثرگذار است؛ در این حوزه سه راهکار تعریف شده که طی سه ماه عملیاتی خواهد شد.

با توجه به گفته های فاطمی امین، وزارت صمت قصد دارد تا مهرماه تمام تولیدات مقاطع فولادی، شمش و محصولات در سامانه جامع تجارت عرضه شود تا از این طریق رانت و چند قیمتی بودن فولاد از بین رود.

همچنین فاطمی امین از اصلاح ساختار فولاد کشور در آذرماه خبر داد تا در بازار رقابت سالم به وجود آید و بازار فولاد تاثیرپذر ازنوسانات ارزی نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.