تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۲۸
کد خبر : 1818

رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها

مسائل ارزی کشور نباید دچار تعدد دستورالعمل باشد

مسائل ارزی کشور نباید دچار تعدد دستورالعمل باشد
اخبار مالی- رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها در حضور رئیس قوه قضاییه، تعارض فعالیت ستادها و کمیته‌هایی که مسئولیت حمایت از تولید را بر عهده دارند را مغایر با سیاست های کلان کشور خواند.

محمد رضا حسین زاده در جلسه کاربردی رئیس قوه قضاییه با مدیران عامل بانک‌ها، افزود: کمیته فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات غیرجاری بانک‌ها، مشخص کرده است که بدهکاران کلان بانکی اولا به چند بانک بدهکار هستند و ثانیا چه وثایقی را به هر بانک تحویل داده‌اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در در جلسه «کمیته فرا دستگاهی رسیدگی به مطالبات غیر جاری بانک‌ها» که با حضور مسئولین عالی قضایی، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران عامل بانک‌ها تشکیل شده بود، گفت: مسائل ارزی کشور نباید به اندازه کنونی دچار تعدد دستورالعمل و بخشنامه باشند.

گفتنی است یکی از ویژگی‌های مهم دوران «تحول و تعالی» قوه قضاییه، تقویت رویکرد‌های کارشناسی و فنی در پرداخت به موضوعات قضائی و حقوقی است. بر همین اساس حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با ورود کارشناسی و تخصصی به موضوعات، در تلاش است دلایل، ریشه‌ها و عوامل اصلی برخی چالش‌های موجود در کشور را از میان بردارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.